Sex med killens bästa kompis
(jag vill inte ha massa påhopp) egna åsikter är välkommna, men allt annat anmälas direkt. jag är ute efter tips/råd och åsikter. Dock inga påhopp, som sagt.
Är 25 år gammal och tillsammans med en kille. Han är 29 år gammal. vi har varit ett par i tre år. Jag har haft sex med hans kompis sedan tre månader tillbaka. Han åkte utomlands (norge) för att jobba och var borta i nio månader. Jag var inte mig själv då, och märkte hur mycket jag saknade honom. När vi umgås alla tre, drar jag mig hela tiden till kompisen och han gör desamma. Vi passar mycket bättre ihop, vi har samma värderingar, vi trivs, vi klickar. Och han är så mycket snyggare och bättre än min kille.
Hans kompis höll kontakten med mig under tiden han var borta, men inte med min kille :S. Jag sa inget till min kille. Jag fick också veta att hans kompis hade starka känslor för mig, ( vilket jag hoppades på) eftersom jag insett att jag är totalt förälskad i honom, han vägrade andra tjejer, åkte och jobbade i utlandet för att slippa se oss, och lida. Och hoppades hela tiden på att vi skulle göra slut.
Han kom tillbaka för ett par månader sedan, och för ca tre mån (vet ej säkert) men ungefär, så började vi ha sex. det hela började med att min kille och jag bråkade (som vanligt) för att jag känner mig så osäker i vårt förhållande. Han har så svårt för att visa känslor, är ganska tråkig, och dålig i sängen. Allt det här har gjort att jag med tiden inte känner mig älskad eller åtrådd. Enligt honom, gör han allt han kan för att bevisa det.
Min kille är skitduktig på att via sms tala om sin kärlek för mig, men face to face är han inte samma kille. Vi bråkade i alla fall och för första gången, stack jag hemifrån. Drog till hans kompis. Jag smsade och sa vad som hänt och frågade om jag fick komma.
När jag kom dit, blev han överlycklig. Mest för han trodde vi hade gjort slut. Men också för att han för första gången fick umgås på tuman hand med mig. Min kille smsade honom den kvällen/natten och snackade skit om mig och att jag bettet mig illa. hans kompis ignorerade hans sms. Jag låg i hans famn hela kvällen, vi hade sex flera gånger den natten och efteråt berättade han exakt vad han kände medan han grät. Han tycker tydligen att allt det här är skitjobbigt, och vill varken förstöra sin realtion till honom, men han vill inte heller leva utan mig. Jag berättade också vad jag kände.
Efteråt fortsatte vi ses i smyg och ha sex, fika, luncha, se film, osv. Jag umgås mindre och mindre med min kille. och jag undviker sex med min kille för hans kompis är svartsjuk. Min kille börjar misstänka saker nu.
Nu är det världens kaos. hans kompis tål inte att jag bor och sover i samma säng som min kille och kräver att jag bestämmer mig.
Jag vill ha hans kompis. Men jag vet att min kille kommer bli helt förkrossad. jag orkar inte med att han ska bli ledsen, eller arg och skrika. Det blir för jobbigt, istället försöker jag vara så tråkig, jobbig som möjligt för att han ska tröttna. och säga att det är slut. men inget hjälper!
vad ska man göra?