• Anonym

Sex med killens bästa kompis

(jag vill inte ha massa påhopp) egna åsikter är välkommna, men allt annat anmälas direkt. jag är ute efter tips/råd och åsikter. Dock inga påhopp, som sagt.

Är 25 år gammal och tillsammans med en kille. Han är 29 år gammal. vi har varit ett par i tre år. Jag har haft sex med hans kompis sedan tre månader tillbaka. Han åkte utomlands (norge) för att jobba och var borta i nio månader. Jag var inte mig själv då, och märkte hur mycket jag saknade honom. När vi umgås alla tre, drar jag mig hela tiden till kompisen och han gör desamma. Vi passar mycket bättre ihop, vi har samma värderingar, vi trivs, vi klickar. Och han är så mycket snyggare och bättre än min kille.

Hans kompis höll kontakten med mig under tiden han var borta, men inte med min kille :S. Jag sa inget till min kille. Jag fick också veta att hans kompis hade starka känslor för mig, ( vilket jag hoppades på) eftersom jag insett att jag är totalt förälskad i honom, han vägrade andra tjejer, åkte och jobbade i utlandet för att slippa se oss, och lida. Och hoppades hela tiden på att vi skulle göra slut.

Han kom tillbaka för ett par månader sedan, och för ca tre mån (vet ej säkert) men ungefär, så började vi ha sex. det hela började med att min kille och jag bråkade (som vanligt) för att jag känner mig så osäker i vårt förhållande. Han har så svårt för att visa känslor, är ganska tråkig, och dålig i sängen. Allt det här har gjort att jag med tiden inte känner mig älskad eller åtrådd. Enligt honom, gör han allt han kan för att bevisa det.

Min kille är skitduktig på att via sms tala om sin kärlek för mig, men face to face är han inte samma kille. Vi bråkade i alla fall och för första gången, stack jag hemifrån. Drog till hans kompis. Jag smsade och sa vad som hänt och frågade om jag fick komma.

När jag kom dit, blev han överlycklig. Mest för han trodde vi hade gjort slut. Men också för att han för första gången fick umgås på tuman hand med mig. Min kille smsade honom den kvällen/natten och snackade skit om mig och att jag bettet mig illa. hans kompis ignorerade hans sms. Jag låg i hans famn hela kvällen, vi hade sex flera gånger den natten och efteråt berättade han exakt vad han kände medan han grät. Han tycker tydligen att allt det här är skitjobbigt, och vill varken förstöra sin realtion till honom, men han vill inte heller leva utan mig. Jag berättade också vad jag kände.

Efteråt fortsatte vi ses i smyg och ha sex, fika, luncha, se film, osv. Jag umgås mindre och mindre med min kille. och jag undviker sex med min kille för hans kompis är svartsjuk. Min kille börjar misstänka saker nu.

Nu är det världens kaos. hans kompis tål inte att jag bor och sover i samma säng som min kille och kräver att jag bestämmer mig.  

Jag vill ha hans kompis. Men jag vet att min kille kommer bli helt förkrossad. jag orkar inte med att han ska bli ledsen, eller arg och skrika. Det blir för jobbigt, istället försöker jag vara så tråkig, jobbig som möjligt för att han ska tröttna. och säga att det är slut. men inget hjälper!

vad ska man göra?

• Svar på tråden Sex med killens bästa kompis
  • Anna Paulita
    Anonym (suck) skrev 2011-01-27 12:42:12 följande:
    Klart hon bara lista upp hans dåliga sidor , det gör ju det lättare för henne att rättfärdiga sitt sviniga beteende för andra och sig själv.
    Jo, självklart....men vilken respons kan hon då förvänta sig.
  • redneck girl
    ts gör slut med din kille . du fattade väl innan du gav dig in i den där leken att den skulle kunna komma att uppdagas? har du inget att tänka till med? gör ditt val nu ! ta dig i kragen och väx upp lilla fröken . lyssna på dig själv ...jag orkar inte att han blir ledsen eller skriker, försöker vara tråkig....har du ingen bit av ryggrad kan man ju undra . och anmäl mig du om du inte har vettigare för dig .
  • Slutetärnära

Palla sjunka så lågt. Killens bästa kompis!!! Undrar vad det blir nästa steg. Den nya är tråkig och dålig i sängen, blir det hans bästa kompis härnäst då..

• Anonym (suck)
    Slutetärnära skrev 2011-01-27 14:59:32 följande:
    Palla sjunka så lågt. Killens bästa kompis!!! Undrar vad det blir nästa steg. Den nya är tråkig och dålig i sängen, blir det hans bästa kompis härnäst då..
    Eller hans bästa kompis kusins katt....mjau !
  • Slutetärnära
    Anonym (suck) skrev 2011-01-27 15:16:19 följande:
    Eller hans bästa kompis kusins katt....mjau !
    höhöhö, verkar kapabel till allt så..
  • Bobben

Förbjuden furkt är väldigt intressant för många och den dag din nya kille vet att han vunnit dig så tror jag att intresset försvinner ;)

• joseeffin
    Bobben skrev 2011-01-27 16:58:28 följande:
    Förbjuden furkt är väldigt intressant för många och den dag din nya kille vet att han vunnit dig så tror jag att intresset försvinner ;)
    Han kanske inser att vänskapen med killkompisen var viktigare ändå. Vem vet. Sen undrar jag.. hur kommer man på tanken att ha sex med sin pojkväns bästa kompis/med sin bästa kompis flickvän? Om en människa är kapabel till ett sådant svek.. vad kan den då inte komma på i ett nytt förhållande?

Kärlek? Jag vet inte men jag har sedan barndomen frågat mina föräldrar hur de möttes och blev kära. Skulle då mamma säga "jag var sambo med din pappas bästa kompis men låg med din pappa i flera månader innan min lame sambo som var dålig i sängen kunde dumpa mig" hade jag nog inte sett på deras äktenskap med så fina ögon jag gör idag..
  • joseeffin
    Anonym skrev 2011-01-27 00:37:12 följande:
    det är ute i det öppna nu!
    och vad händer?
  • Anonym (hm...)
    joseeffin skrev 2011-01-27 18:49:38 följande:
    och vad händer?
    He he....jag vill med veta..... med lite tur så har båda grabbarna fattat vilket uselt svin hon är och sitter o festar tillsammans o snackar om HENNES dåliga sidor ;)
  • Anonym

jag är med den nya, den gamla är ute ur bilden

• Nenne666
    Anonym skrev 2011-01-25 21:05:13 följande:
    (jag vill inte ha massa påhopp) egna åsikter är välkommna, men allt annat anmälas direkt. jag är ute efter tips/råd och åsikter. Dock inga påhopp, som sagt.

Är 25 år gammal och tillsammans med en kille. Han är 29 år gammal. vi har varit ett par i tre år. Jag har haft sex med hans kompis sedan tre månader tillbaka. Han åkte utomlands (norge) för att jobba och var borta i nio månader. Jag var inte mig själv då, och märkte hur mycket jag saknade honom. När vi umgås alla tre, drar jag mig hela tiden till kompisen och han gör desamma. Vi passar mycket bättre ihop, vi har samma värderingar, vi trivs, vi klickar. Och han är så mycket snyggare och bättre än min kille.

Hans kompis höll kontakten med mig under tiden han var borta, men inte med min kille :S. Jag sa inget till min kille. Jag fick också veta att hans kompis hade starka känslor för mig, ( vilket jag hoppades på) eftersom jag insett att jag är totalt förälskad i honom, han vägrade andra tjejer, åkte och jobbade i utlandet för att slippa se oss, och lida. Och hoppades hela tiden på att vi skulle göra slut.

Han kom tillbaka för ett par månader sedan, och för ca tre mån (vet ej säkert) men ungefär, så började vi ha sex. det hela började med att min kille och jag bråkade (som vanligt) för att jag känner mig så osäker i vårt förhållande. Han har så svårt för att visa känslor, är ganska tråkig, och dålig i sängen. Allt det här har gjort att jag med tiden inte känner mig älskad eller åtrådd. Enligt honom, gör han allt han kan för att bevisa det.

Min kille är skitduktig på att via sms tala om sin kärlek för mig, men face to face är han inte samma kille. Vi bråkade i alla fall och för första gången, stack jag hemifrån. Drog till hans kompis. Jag smsade och sa vad som hänt och frågade om jag fick komma.

När jag kom dit, blev han överlycklig. Mest för han trodde vi hade gjort slut. Men också för att han för första gången fick umgås på tuman hand med mig. Min kille smsade honom den kvällen/natten och snackade skit om mig och att jag bettet mig illa. hans kompis ignorerade hans sms. Jag låg i hans famn hela kvällen, vi hade sex flera gånger den natten och efteråt berättade han exakt vad han kände medan han grät. Han tycker tydligen att allt det här är skitjobbigt, och vill varken förstöra sin realtion till honom, men han vill inte heller leva utan mig. Jag berättade också vad jag kände.

Efteråt fortsatte vi ses i smyg och ha sex, fika, luncha, se film, osv. Jag umgås mindre och mindre med min kille. och jag undviker sex med min kille för hans kompis är svartsjuk. Min kille börjar misstänka saker nu.

Nu är det världens kaos. hans kompis tål inte att jag bor och sover i samma säng som min kille och kräver att jag bestämmer mig.  

Jag vill ha hans kompis. Men jag vet att min kille kommer bli helt förkrossad. jag orkar inte med att han ska bli ledsen, eller arg och skrika. Det blir för jobbigt, istället försöker jag vara så tråkig, jobbig som möjligt för att han ska tröttna. och säga att det är slut. men inget hjälper!

vad ska man göra?
    Du frågar vad man ska göra?

Om det nu e så svårt för dig å räkna ut det så kan jag förklara.

Ditt beteende är så grymt egoistiskt, fegt och genomruttet mot båda karlarna. Din kille blir bedragen, inte nog med det, det är HANS kompis, som i sin tur är kär i dig....som du jiddrar med. Och för att du e så förbaskat feg, och hellre låter dessa två må dåligt, så fortsätter du utan att fejsa vad fan du sysslar med.

Gör slut med din kille, ta smällen-that's it!
  • babydoc

Ta ett beslut och håll dig till det. Det är det enda rådet jag kan ge dig. Tänk utifrån dig själv och va du vill!

• Anonym (x-man)

Gör slut med din kille. Du kan inte ta ansvar för hans reaktion, den är hans. Det är värre att leva kvar ihop med honom på falska premisser. Lycka till med hans kompis, även om jag inte tror det blir så långvarigt.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-25 21:05:13 följande:

vad ska man göra?
    G Ö R   S L U T !!!
  • Anonym (vet hur de känns)

LÅGT Mitt ex är gift med min bästa vän henne saknar jag inte men att förlora en vän för en kvinnas skull de e lägre än något annat stackars din pojkvän jag kan nog gissa hur han mår så blås av sin vän

• Anonym (M)

Den här tråden är snart två månader gammal och hon har redan gjort slut!!
    Se tidigare svar!

• Anonym

jag antar att det var så där min förra sambon resonerade.

Han var otrogen, undvek mig, satt bara vid datorn eller var ute och söp. Förmodar att han mer eller mindre medvetet gjorde det för att jag skulle lessna på honom och tycka han var tråkig som aldrig ville umgås med mig hur mkt jag än bönade och bad om att han någon gång skulle SE mig. 

Det var betydligt mer sårande än om han hade gjort slut direkt, det hade varit tusen gånger bättre att han hade gjort slut istället för att pina mig i 2 år och därmed också slösa bort 2 år av mitt liv -enbart för att han var mesig och inte vågade göra slut/inte ville såra mig. 

Jag tror många inbillar sig att deras partners kommer bli så sårade, inte kommer klara sig själv och därför kan de inte göra slut. När sanningen är att det är de själva som ligger bakom problemet, de kan inte göra slut för att de är fega och konflikträdda, många skyller bara ifrån sig på sin sk sköra partner.

De flesta vill inte såra andra människor, men nog fasen är det mer skonsamt att göra slut. Då kanske den dumpade är ledsen några månader. Om man istället väljer att plåga sin partner i åratal med förhoppning om att man någon gång ska lyckas vara så tråkig att denne gör slut så sårar man personen bra mycket mer och som bonus har man gjort sin partner bitter, bedragen och med en sorg som varar många år framöver eftersom man blivit så illa behandlad under lång tid. Det tar tid att ta sig tillbaka och våga bli kär på nytt efter en sådan upplevelse. Utöver det faktum att man slösat bort flera år av sitt liv på någon som inte velat ha en och därför betett sig som skit under lång tid och bedragit en gång på gång (som bonus kanske man till och med åkt på en massa könssjukdomar). 

• Anonym

Jag är galet kär i min killes bästa kompis, det har jag varit i nästan sju år nu. Jag och min kille har varit tillsammans i  fem år, jag älskar honom.

Min kille och den där bästisen har glidit ifrån varaande över åren, men han har iaf fortsatt att hålal vänskapen med, mig. Jag gillar hans flickvän med , är inte ett dugg svartsjuk utan tycker att de passar ihop. Men jag suktar efter honom vissa nätter.

Tänker inte göra slut för isåfall skulle det bara skapa problem och jag skulle sukta efter båda istället. Jag älskar båda helt enkelt.

Hursomhelst även om jag inte älskade min kille så skulle jag aldrig göra nått så respektlöst och elakt som att ligga med hans bästa kompis när vi är tillsammans. Jag hade gjort slut snällt, väntat en respektfull period, och sedan inlett en relation med kompisen.

För det är det enda rätta.

• Anonym (Mongo bongo)
    Ogge84 skrev 2017-11-01 09:02:08 följande:

slyna

Grattis du är dagens största idiot som läxar upp någon i en 6 år gammal tråd.
Svar på tråden Sex med killens bästa kompis