Vad ska ni ge er partner i Alla hjärtansdag present? Tips önskas...
Ja vad ger ni?
Ja vad ger ni?
Hade inte tänkt köpa något alls...men i morse gick hans favorit-kaffekopp sönder så jag ska köpa en ny till honom.
Perfekt! ;) vilken tajming...
Funderar på att ge sambon en sovmorgon.......han är i stort behov . Han är verkligen ingen morgonmänniska och med två små barn så är det ju alltid upp med tuppen som gäller.....alla dagar i veckan
. Kanske ta med barnen och åka till mina föräldrar så blir de jätteglada också
.
Oj, vilken duktig man du har som går upp med barnen. Ja, det var en bra idé.
Men min karl sover till tolv på helgerna och jobbar på vardagarna så svårt att ge han mer sömn äb vad han redan tar sig. :)
Ja, okej. Kan förstå det! Haha...tur att dom är så härliga och underbara annars skulle man lätt bli irriterad!
Våran är 10månader och jag går upp med henne kl 5 varje morgon. Och det är inga problem för pappan att sova på övervåningen! :)
Jag kanske skulle önska mig en sovmorgon!
Barnen sover borta på helgen så vi kommer nog fira lite då istället för på måndagen. Det blir nog middag ute. Mer vet jag inte än.
Beroende på om jag får jobb nu eller inte (få svar nästa v förhoppningsvis), men får jag jobbet så ska jag beställa ett namnsmycke med våra barns namn till honom.
Får jag inte jobbet så få han det när han fyller år i juli.
Ska inte köpa nåt alls, möjligtvis baka nåt gott eller laga lite god mat.
Vi gör det enkelt och roligt:
Jag och barnen brukar fika och prata lite först och sedan går vi ut på stan i lugn och ro. Alla får hitta på något eget. De brukar ha ganska bra egna idéer om vad pappa ska ha. Det blir lite av varje som hjärtat valt. De brukar göra likadant med mors dag.
Sist fick jag:
Av 13-årige sonen : Massor av olika exotiska tesorter.
Av 9-årige sonen: En liten korg med badbomber, badolja och tvål från lush.
Av 5-åriga dottern: Två olika glittriga nagellack som hon tyckte om.
Av exet: En bodylotion-créme + tillhörande olja ylang ylang - mums!