• Maliaa

Willys blöjor

Hej

Är de nån som ha provat på willys egna blöjor ??
    Och vet om dom är bra kör ju med coops blöjor vi.
    Nu har dom ju nå familje vecka på willys då säljer dom 3 paket blöjor för 139 eller nått sånt?
    vill bara ha tips på om dom är bra eller inte.

• Svar på tråden Willys blöjor
  • Maliaa
    Maliaa skrev 2011-01-26 14:22:34 följande:
    Hej

Är de nån som ha provat på willys egna blöjor ??
    Och vet om dom är bra kör ju med coops blöjor vi.
    Nu har dom ju nå familje vecka på willys då säljer dom 3 paket blöjor för 139 eller nått sånt?
    vill bara ha tips på om dom är bra eller inte.
    Ingen som testat ??
  • Luulu

Vi använder Willys blöjor och tycker dom är minst lika bra som libero och pampers tex. Och mycket billigare dessutom. Provade byxblöjorna nu i veckan och dom va inte fullt lika bra och han kissade igenom dom rätt snabbt dock tror jag det va för att dom såg jättestora ut på honom. :)

• sara91

Vi kör med Willys och dom är kanon bra=)

• AlexB

Har börjat med Willys för en vecka sen, med tanke på familjeveckan dom har nu. tycker dom är lika bra som Libero som jag använde innan.

• Maliaa

Oki va bra för vi tänkte köpa och prova.
    De är ju bra att dom ha blilliga blöjor blöjor är ju så dyrt :S

• ElinJ83
    Maliaa skrev 2011-01-26 14:51:31 följande:
    Oki va bra för vi tänkte köpa och prova.
    De är ju bra att dom ha blilliga blöjor blöjor är ju så dyrt :S
    Hur gick det?
    Var de något att ha eller?
    Just nu har de 2 paket för 100kr och det är ju också löjligt billigt...

Jag har funderat ett tag på om man köper Libero och Pampers bara för "att".. men samtidigt inte vågat köpa några andra med risk att de inte är bra och man har slängt pengar i sjön. Lite dumsnål nu som mammaledig..
  • kate84

Har använt willys blöjor under en längre tid och är super nöjd med dem =) Fick tipset om att prova Lidl's blöjor eftersom dom var så bra men där höll jag inte med. Det gick rätt igenom. Så dom rekommenderar jag inte.

• Maliaa

Har använt willys och dom funka kanonbra :)

Har även använt lidls och dom funkade då hon va mindre då va dom super bra :)

• inferno

De är superbra till min pojk som kissar mycket...läcker inte alls. Och de håller hela natten. Kommer att köra dem till nästa me...

• Scarlett77

Använder alltid willys!! Behöver inte ens byta på natten för dom håller kisset så bra (mellan 19.00-07.00). Tycker Libero är helt oki också men willys är bättre, pampers funka när hon va liten men från stl 3 använde vi bara willys.

• lisadragon

Kör med willys, varför betala dyrare pengar för liknande blöjor??
     Tycker dom funkar kanonbra!!!!
    Men alla engångsblöjor är alla lika illa för miljön och kostar ofantliga pengar, kör med tygblöjor istället :)!!

Svar på tråden Willys blöjor