• Probably the best    in the

Jeans med "resår" nertill?

Jag vill ha ett par ganska baggy jeans, löst sittande med resår i fållen längst ner på benen. Var poppis för nåt/några år sen. Men jag vill ha NU! Problemet är att storl bör nog vara runt 50.
    Nån som sett såna nånstans? (Lindex har men upp till 46...dom sitter för tight...)

• Svar på tråden Jeans med "resår" nertill?
  • Venna

Åh, såna är SÅ sköna! Och snygga!

Jag har köpt mina på Gina Tricot förut, men vet inte hur deras storlekar är.
    Jag har hittat flera par i Ullared också, och dit är det ju aldrig för långt att åka

Tradera?

Går det inte annars att köpa ett par vanliga jeans som är lite långa i benen och sy i egen resår? Det brukar jag göra med en del byxor, men det kanske inte blir snyggt på jeans?!

Venna skrev 2011-01-26 23:39:56 följande:
    Åh, såna är SÅ sköna! Och snygga!

Jag har köpt mina på Gina Tricot förut, men vet inte hur deras storlekar är.
    Jag har hittat flera par i Ullared också, och dit är det ju aldrig för långt att åka

Tradera?

Går det inte annars att köpa ett par vanliga jeans som är lite långa i benen och sy i egen resår? Det brukar jag göra med en del byxor, men det kanske inte blir snyggt på jeans?!
    Kollat tradera, kollat alla internetshoppar jag kan komma på, som ellos och dyl. Ullared kanske det blir fram i vår...Ginas storl räcker inte till..garanterat..ska ju hitta rätta baggymodellen också om man ska sy själv. Långa i benen lär jag aldrig hitta...jag behöver långa ben som jag gör
    Men skulle du se nånstans (gärna nätet) så hojta till!
  • JtSa

Finns på Lindex just nu! Var och provade dem idag och de satt så där härligt pösigt! Finns på hemsidan under generous!

JtSa skrev 2011-01-30 20:17:09 följande:
    Finns på Lindex just nu! Var och provade dem idag och de satt så där härligt pösigt! Finns på hemsidan under generous!
    TACK!!!!!!
    Ska in på Lindex på tisdag...håll en tumme för att det finns där jag är, behöver prova då mina lår är stora och midjan smal
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-30 20:45:44 följande:
    De hade större än 46 på Lindex nu såg jag i en annan tråd.
    Jaaa! De jag fick tips om ovan var från Generous!

Älskar mina Lindex jeans!
    Men nu är dom slut på nätet, hoppas jag kan komma förbi nån affär snart och se om det KAN finnas ett par till kvar.....för jag lär slita ut dom

Svar på tråden Jeans med "resår" nertill?