sommar 77 skrev 2011-03-04 20:31:57 följande:
guldrosen1,
aha, då ska jag läsa om det, har aldrig hört talas om det.
Min dotter har ev asperger, diagnosen är inte satt än och hon "verkar som vilken tjej som helst" men har svårigheter i vissa moment.
Känner ännu mer därför att ett barn med Ds, orkar vi inte med. Vi behöver ge allt vi har till de barn vi har.
Sen vet man ju aldrig om man får ett barn med autism, sånt kan man ju inte se innan.
Skönt att höra att du ockås var däckad efteråt, sjukskrev du dig? Jag sjukskrev mig igår och idag, hoppas verkligen man är fit for fight på måndag igen.
Hur länge ska man egentligen vara orolig för missfall?
Hej jag förstår helt er situation, så resonerade vi också att, vi måste se till Gustavs bästa och få ett barn till med svåra problem orkar vi nog inte med. Vet som sagt inte hur svårt det kommer bli för Gustav än.
Jag tog semester på måndagen då jag gjorde fostervattensprovet och sedan har jag varit ledig hela veckan på mitt schema så det passade väldigt bra att göra provet just den veckan, jobbar bara 50% inom vården och är hemma med Gusatv om dagarna så vi har inget dagis till honom än.
Jag tror inte man behöver vara orolig för missfall om allt gick bra på provet, till mig sa läkaren att det kan tillstöta saker under tiden man tar provet men det gjorde det inte för mej och allt såg bra ut på ultraljudet efteråt.