Passar det här på dop?? hjälp snälla!
Tänkte ha denna kläning med en kavaj över. bler det för mörkt? det är jag som är mamman.
Tänkte ha denna kläning med en kavaj över. bler det för mörkt? det är jag som är mamman.
svarta fin skor och svarta strumpbyxor. och ett silver smycke ev ett lite mer färgglatt vad tror ni?
Tycker klänningen är superfin!
Lite mörkt med svart kavaj till kanske (men jäkligt snyggt), du kan inte ha en vit liten kofta (eller kavaj) eller så istället?
Jag tycker att det är ni som har dopet så då ska ni klä er som ni vill och känner er bekväma med :) Det är viktigast.
Nej nej jätta snyggt
Kan du inte byta ut den svarta kavajen mot kanske någonting i vitt? En vit kavaj eller någonting liknande i kanske bomull? En vit kofta?
jag tror jag kommer ha denna klänning och sedan kavajen. naturlig färg på strupbyxorna, silver smycken eller ev färgglatt smycke och svarta skor. känns som jag har störst användning för svart kavaj istället för vit. en kofta kan vara rätt men då krävs det att det är en liten finare kofta, kanske inte en helt vanlig vit bomullskofta.
Klänningen är jätte-fin, men hellre en vit kofta eller bolero till..
ha hittat en jätte söt vit kofta med stenar som se ut som kristaller. kommer ha den öppen. (om jag nu köper den) annars så kan ju bolero vara ett alternativ.
ni har fått mig att tänka om lite. det blir nog finare med vit kofta till.
Jag tycker det blir fint med kavajen, vit kofta tycker jag blir lite somrigt och studentkänsla. Det är ju vinter nu. Jättesnygg klänning förresten!
Det blir nog jätte bra med den svarta kavajen till..
Vi ska ha dop i februari och jag tänkte ha svart kavaj till min klänning men den är mer svart i. så de blev föör svart
men det ser inte ut som de blir det med din klänning.
men inte svarta strumpbyxor.
klänningen va jätte fin. :)
kavajen öppen i så fall, hade jag haft =)