Finns här ngn från Västerhaninge?
Vore kul att skaffa lite nya kontakter :)
Hör av er.
Vore kul att skaffa lite nya kontakter :)
Hör av er.
EttElaktTroll- hur har det gått? Trivs ni bra där borta?
Hej!
Jag bor i västerhaninge med min sambo och två barn 3 och ett år.
jag skulle gärna vilja knyta lite kontakter här i västerhaninge.
Har bott här i 4 år och kommer från eskilstuna.
//Lena
Hej!
Jag bor i västerhaninge med min sambo och två barn 3 och ett år.
jag skulle gärna vilja knyta lite kontakter här i västerhaninge.
Har bott här i 4 år och kommer från eskilstuna.
//Lena
kul, vart bor du? jag bor vid ribby och är hemma med mina två, och kommer nog vara det i 2 år till.
Jag bor i Åby. Började jobba igen för lite mer än en månad sedan efter min senaste föräldraledighet.
Hej här va d tyst ;)
Hej! Hur är det? Har helgen varit bra?
Vi har vart sjuka. Men nu börjar det bli bättre :) hur har ni haft det?
samma här.. fast det är BARA JAG SOM ÄR SJUK::: IGEN.....
har ni märkt att efter denna tråd kan man inte låta bli att titta liite extra efter mammor här i Vh för att se om man känner igen nån av er?
Haha näää jag har faktiskt inte gjort det :) Men när ska vi ses då? Vore ju skitkul
Förlåt lillfruluva. Såg d du hade skrivit just nu :) Trivs otroligt bra. Bara man får gjort allt man vill. Men d e ju så mycket man vill och så lite tid och ork. Blä. Men området är fantastiskt vackert. Och att slippa tre trappor är en gudagåva :) Bara öppna dörren så är man ute och kan leka :) underbart
måste bli frisk igen... men det sku va skit skoj o träffas
måste bara fråga.. är ni med på den facebook sidan som heter Haninge barnloppis??
om inte är det ett väldigt bra råd..
Nä d e jag inte :)
man kan hitta jävligt mycket fina saker där plus komma ut o träffa lite folk
Go for it
Får kolla in d :)
Hej!
Sökte på barnloppis och västerhaninge och hittade ditt inlägg från 2011 . Om du foprtfarande har lust att knyta kontakter så hör gärna av dig
. Hinner inte läsa så mycket nu eftersom familjen är på språng ut, men jag har katt, sambo, 7-årig kille och 10-årig dotter. De brukar fungera med både yngre och äldre. Kort historia. Vore trevligt att höras?
// Pompelipossa