• Anonym (ingen lust)

Fantisera dig Kåt? Ingen lust? Känslig?

Finns det fler än jag som inte kan "fantisera mig kåt"? Exempelvis sitta på bussen hem och fantisera om någon sexakt med en snygging och bli kåt av det.

Jag har för övrigt väldigt svårt för att bli kåt, jag blir det inte förens strax innan orgasm (jag kan lixom sluta mitt i utan att "ha ont av det"). Eller om jag suger av min partner under en längre tid så kan ja bli liite kåt. Jag blir det inte bara genom t.ex förspel. (kyssar osv)

Och låt säga att jag skulle vara liiiite sugen när vi ska lägga oss, då försvinner det lilla suget helt om min partner ex. kliar sig på pungen, pratar "roligt" eller typ gör något alls som inte hör till det "vanliga" kroppssråket.

Jag vill ju bli kåt, jag vill ju bli sugen och jag vill vilja ha sex. Men jag vill inte.. Det är som en spärr i både huvudet och kroppen på mig. Jag blir så trött på det...

Finns det fler?

• Svar på tråden Fantisera dig Kåt? Ingen lust? Känslig?
  • Anonym (ingen lust)

Ingen..?

• Anonym (ingen lust)

Nehe då är jag väl ensam om det då.

• Anonym (..)

Kanske du kan träna på egenhand. Alltså på att fantisera och onanera. 
    Men jag fantiserar inte heller om tex någon på bussen. Jag går helt enkelt in i mig själv och bara tänker på hur det känns att tex bli smekt. Jag fantiserar om stunden. Men jag tappar oxå som du beskriver lusten om något sker som att manen säger fel sak osv.
    Jag tror att det gäller att ta reda på vad som fungerar bäst för en själv. 
    Jag hade oxå problem med att jag blev kåt-direkt orgasm. Men har tränat upp min förmåga att dröja ut orgasmen..fruktansvärt skönt  

• Anonym (p-piller)

För mig är det inte så alls, jag har snarare väldigt lätt att bli kåt.

Men jag funderar på om du äter p-piller? För det är så lurigt när man gör det, för lusten försvinner gradvis och det är svårt att upptäcka att det är p-pillrena som boven i dramat..  Så var det för mig iaf, har testat olika sorters p-piller, men det spelar ingen roll.. Vi kunde ha jättelånga förspel men jag kände att jag aldrig riktigt tände till, det blev skönt efter ett långt tag, men den där kåta känslan jag i vanliga fall får (att man blir helt galen typ), den var helt borta. Jag tyckte det blev så tråkigt att ha sex, och blev galen på att jag aldrig blev riktigt kåt.
    Nu käkar jag inte p-piller alls och jag är ett riktigt kåtmonsterFlört

• Anonym (ingen lust)
    Anonym (..) skrev 2011-01-28 10:14:34 följande:
    Kanske du kan träna på egenhand. Alltså på att fantisera och onanera. 
    Men jag fantiserar inte heller om tex någon på bussen. Jag går helt enkelt in i mig själv och bara tänker på hur det känns att tex bli smekt. Jag fantiserar om stunden. Men jag tappar oxå som du beskriver lusten om något sker som att manen säger fel sak osv.
    Jag tror att det gäller att ta reda på vad som fungerar bäst för en själv. 
    Jag hade oxå problem med att jag blev kåt-direkt orgasm. Men har tränat upp min förmåga att dröja ut orgasmen..fruktansvärt skönt  
    Träna på egen hand; Jo visst, men är jag inte sugen så vill jag inte göra något (framförallt inte själv). Och Är jag inte sugen så hänger inte huvudet med för då tänker jag på en massa annat och kan inte koncentrera mig. 

Jo jag kan dröja ut orgasmen men det är ju det att jag inte blir kåt innan dess. Det känns nästan onödigt att han ska behöva göra nått på mig när det egentligen inte spelar någon roll för min del.
Svar på tråden Fantisera dig Kåt? Ingen lust? Känslig?