• grete

Gravida i kalmar

Vill träffa andra gravida i Kalmar..

Kanske kan ta en fika och prata om våra kommande barn Skrattande 

• Svar på tråden Gravida i kalmar
  • liinaa

Hoppar in här (: Beräknad till 6 december, skulle va jätte kul att ta en fika. Är ganska ung så ingen av mina kompisar har varit gravida och inte alltid kul att prata med mamma utan kul att prata med andra också :)

• Wiksan

Hej!
    Jag skulle gärna träffas och fika efter semestern!
    Jag börjar min semester imorgon, känns riktigt gött! Har många som kommer hit och hälsar på, sen ska vi upp till Norrland en sväng så kommer vara full rulle. Nu i helgen har vi haft en supersöt tvåmånaders bebis på besök. Snacka om att jag blev bebis-sjuk, även min sambo..

Krissy77:  Att oroa sig för att allt ska gå vägen gör man ju ibland, förstår att det är lättare tillhands då man varit med om tråkigheter.. men skönt i alla fall att du mår bra och lätt kan kolla att bebis mår bra. 
    Ska ni flytta inom stan? Vi bor i lägenhet och trivs jättebra med det, Jag är nog en (små)stadsråtta, men känns som att nästan alla småbarnsföräldrar vi känner planerar/håller på att flytta till hus.

• Miss Lisen

Fika tycker jag låter som en bra ide :). Själv är jag snart i v 34 och mår bara bra. Har varit ledig sen innan midsommar och ska fortsätta vara ledig :)

• Eldsjäl

Hej!

Kul med fler gravida i Kalmar :) Vi ska ha vårt andra barn runt den 2 november. Såg att det var många som också skulle ha i slutet av året.

• liinaa

Kul att  vi är några stycken som ska ha nu mot höst/ vinter . Tänk vissa av oss kanske kommer ligga på bb samtidigt ;)

• Kristina1977
    Wiksan skrev 2011-07-17 21:19:31 följande:
    Hej!
    Jag skulle gärna träffas och fika efter semestern!
    Jag börjar min semester imorgon, känns riktigt gött! Har många som kommer hit och hälsar på, sen ska vi upp till Norrland en sväng så kommer vara full rulle. Nu i helgen har vi haft en supersöt tvåmånaders bebis på besök. Snacka om att jag blev bebis-sjuk, även min sambo..

Krissy77:  Att oroa sig för att allt ska gå vägen gör man ju ibland, förstår att det är lättare tillhands då man varit med om tråkigheter.. men skönt i alla fall att du mår bra och lätt kan kolla att bebis mår bra. 
    Ska ni flytta inom stan? Vi bor i lägenhet och trivs jättebra med det, Jag är nog en (små)stadsråtta, men känns som att nästan alla småbarnsföräldrar vi känner planerar/håller på att flytta till hus.
    Ja, det har varit mycket oro, men nu känns det mycket bättre. Har nu börjat känna av sparkar och rörelser varje dag vilket säkert underlättar

Ja, vi ska flytta inom stan. Trodde när vi skaffade vår nuvarande lägenhet efter att sonen föddes att vi aldrig skulle flytta till hus, men nu inser jag att en egen liten plätt med gräs och förhoppningsvis inte några skrålande studenter ska bli helt underbart. Vi flyttar till Ljusstaden, så det är inom stan men inte mitt i smeten direkt... 
  • Miss Lisen

Nån som fått sin bebis än? 10 dagar kvar men den får gärna komma när som!!

• lillamillan88

Hej!

Jag  väntar första barnet. Den lille kommer i början av October :). Jag bor strax utanför Kalmar, är ganska nyinflyttad så jag känner inte så många här. Vore jättekul att träffa er som också väntar barn. Är det någon träff på gång ännu?

• Tamara

Eller 

Gravida i Kalmar med BF vinter 2012/2013 

Som ligger under orter/områden. 

• Miss Vixen
    lillamillan88 skrev 2012-05-01 18:39:43 följande:
    Hej!

Jag  väntar första barnet. Den lille kommer i början av October :). Jag bor strax utanför Kalmar, är ganska nyinflyttad så jag känner inte så många här. Vore jättekul att träffa er som också väntar barn. Är det någon träff på gång ännu?
    Hej! Bor i Kalmar och väntar också första barnet i oktober!
  • Miss Vixen
    Tamara skrev 2012-05-02 08:50:33 följande:
    Eller 

Gravida i Kalmar med BF vinter 2012/2013 

Som ligger under orter/områden. 

Jag har försökt hitta denna tråd, men inte lyckats :(
Svar på tråden Gravida i kalmar