• misslinn

Pregnyl-spruta imorse!! Spännande värre. Ska vi följas åt?

Tog min Pregnyl imorse. Så imorgon kväll borde det bli ÄL. Nån annan som precis tar Pregnyl/Ovitrelle i dagarna? Ska vi följas åt?

Hur kommer ni leva kommande 2 veckor, blir det lugnt och stilla? Ingen alkohol? Träning? Det är så svårt att veta vad som är bäst för att öka chanserna.

... Nu är det iaf dags att köra hårt och hoppas på det bästa Skrattande Vi stimulerar bara fram ÄL, sen försöker vi själva.

Wish me good luck! Kramar till alla andra som kämpar på.

• Svar på tråden Pregnyl-spruta imorse!! Spännande värre. Ska vi följas åt?
  • misslinn

Jag har oxå mensvärk och är illamående till och från. Men nu har man ju injicerat en härlig hormoncocktail så det kan ju vara skälet. Känner oxå att det gör ont liksom från höger sida av paketet där nere, vet att det var ägg från högra äggstocken den här månaden. Man undrar ju hur lång tid det tar för ev befruktat ägg att fästa, nu är det en vecka efter ÄL...

Det är under dessa dagar man helst vill slippa frågor på jobbet som "har du barn??" och sen följt av kommentarer som "ja, nu för tiden väntar man ju så länge med det, kanske för länge..." Irriterande! Jag har nog svårt att släppa tankarna kring barnverkstan. 

• Bellas7

Jag började med vaggisarna igår och tar två om dagen, i dag har jag lite molvärk och e nästan rädd att man har äl igen. Det e ju fyra dagar sedan. Men det måste vara vaggisarna tror jag :(

• misslinn

Förresten, nån som vet hur länge man förlänger lutealfasen ifall man tagit 2 extra pregnylsprutor efter ÄL?? Jag har haft 8-9 dagar tidigare.

• FamJ

Hello hur går de?

Vet faktiskt när de fäster :S Oooh hur skall man hålla sig ifrån att testa? Man vill ju inte ha falskt pluss heller..

• misslinn

Jag vet! Tog sista pregnylsprutan i förrgår, så jag måste ju vänta minst 10-12 dgr till innan jag kan testa... Misstänker att mensen kommer innan dess Gråter

Mår lite illa och ibland har jag ont, men mer för några dagar sedan. Brösten börjar bli lite mer spända, men det brukar dem bli innan mens.

Hur känns det för er?

• Hjärtefröjd
    misslinn skrev 2011-02-10 11:13:44 följande:
    Förresten, nån som vet hur länge man förlänger lutealfasen ifall man tagit 2 extra pregnylsprutor efter ÄL?? Jag har haft 8-9 dagar tidigare.
    Jag fick mens 9 dagar efter sista sprutan.
  • misslinn

Tack för svaret Hjärtans fröjd! Ska bli spännande att se, bara att skjuta på mensen lite skulle kännas som en framgång i sig.

Nu BIM -6, borde man inte känna nånting nu ifall det lyckats? Mer symptom liksom... Är bara lite illamående till och från, och har molvärk... Man vill ju känna metallsmak, få mörka bröstvårtor, må illa på morgonen och bara känna sig GRAVID... Känns som en utopi just nu.   

Hur mår ni?

• FamJ

Här tror jag det är kört...

Har mesnvärk till o från, mer till... :(

• misslinn

Grattis Fam J!!!!!!! Skrattande Kul!!!!

Det ger hopp, uppenbarligen går det att lyckas. Ska tänka på det till nästa månad, för det blev inget för mig de här gången tyvärr...

Lycka till nu!

Svar på tråden Pregnyl-spruta imorse!! Spännande värre. Ska vi följas åt?