• Familjen Rockström

Snälla ni! kan ni titta på den här klänningen och säga om den passar på min dotters dop!

Döttrarna ska ha vinröda klänningar med vita strumpbyxor och vit tröja innanför klänningen med svarta lack skor. min man ska ha svart kostym, så nu är min fråga passar denna? färgen är svart/beige finns även i lila. vilket blir finast? tänkte ha en svart bolero till för att inte bli så bar om armarna.

• Svar på tråden Snälla ni! kan ni titta på den här klänningen och säga om den passar på min dotters dop!
  • Diablo

Jättesöt klänning, men du bör nog ha något över axlarna i kyrkan. Eller är det förlegat? Annars tycker jag den är ursnygg och den kan du ju ha på andra fester också!

Har man tur behöver man inget vett!
  • Ts Mamma
    Diablo skrev 2011-02-01 15:39:22 följande:
    Jättesöt klänning, men du bör nog ha något över axlarna i kyrkan. Eller är det förlegat? Annars tycker jag den är ursnygg och den kan du ju ha på andra fester också!
    Jag tror inte det är så noga längre men det är ju ganska kallt så av den anledningen kan det kanske vara bra....
  • Familjen Rockström

jaha, min vanliga tur.. var slutr i beige.. finns bara lilla kvar. ska jag ta den eller fortsätta leta? vad tycker ni? för mörk?

• Fluffskalle

Med bolero blir den nog jättefin även på dop. Väldigt snygg klänning!

• Toddes mamma

Jättefina bägge två!!

• Pluppe E

Jätte fin!! Inte alls för mörk!

• Pannkaksmamma

Den lila var jättefin den med! Vågar jag fråga var du hittat den? Letar klänning till ett bröllop som inte är förrän i sommar, men det är skönt när klädfrågan är löst...

• Familjen Rockström

nu är jag SÅ glad!! ringde till kundcenter och dom fick in den beiga om 1 vecka.. beställde genast den svart( beiga. tyckte den var finast.

jag har handlat på bon prix, dom har verkligen jätte fina klänningar till billig peng! denna klänning kostade 299 kr 

• ploten
    Ts Mamma skrev 2011-02-01 15:40:24 följande:
    Jag tror inte det är så noga längre men det är ju ganska kallt så av den anledningen kan det kanske vara bra....
    Jag skulle regaera negativt på om någon kom i bara denna klänning till kyrkan, jag tycker helt enkelt inte det är passande med bara axlar i det sammanhanget. Men med en bolero eller annan överdel blir det jättesnyggt och passar hur bra som helst.
  • Familjen Rockström
    ploten skrev 2011-02-02 08:40:57 följande:
    Jag skulle regaera negativt på om någon kom i bara denna klänning till kyrkan, jag tycker helt enkelt inte det är passande med bara axlar i det sammanhanget. Men med en bolero eller annan överdel blir det jättesnyggt och passar hur bra som helst.
    jag håller med! tycker endast att man får visa axlarna (vara bar) när man gifter sig. jag tror det blir bra med en bolero till, den går ner till armbågarna.
Svar på tråden Snälla ni! kan ni titta på den här klänningen och säga om den passar på min dotters dop!