Är det OK för en kille att gå i Bikinitrosor
Undrar bara vad alla tycker, lite nyfiken bara
/Kramar
Undrar bara vad alla tycker, lite nyfiken bara
/Kramar
Bara bikinitrosor? Nej, jag tycker inte han ska gå omkring i varken trosor eller kalsonger. Har han byxor på sig skiter jag totalt i om han har bikinitrosor.
Ja du får ha vad du vill men jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille som hade den läggningen
Hahaha, nej inte okej alls enligt mig. Varken på pojkar, killar eller män.
ja det är väll oki men inget jag skulle tycka om att se egna karln i
Kom igen nu, vill ha flera rösten , den sidan som jag inte tycker om leder ju!!!
hi hi
/Kramar
Man får kläd sig så man vill, men jag kan inte hålla mig från att skratta ifall jag ser en kille går i Bikinitrosor
Vadå okej, vad menas med det?
Lagligt - Ja
Snyggt - Nej
Fult - Ja
Alltså.. ett par vanliga bikinitrosor är ju egentligen ett par "Speedos", men utan utrymme för allt som hänger... ;)..
Så rent praktiskt skulle det nog se rätt oestetiskt ut då.. men i övrigt (om man har litet "paket") så hänger det väl mer på om man har "simmarkropp" eller inte... (jag tycker för övrigt att Speedos passar rätt dåligt på de allra flesta män.. ;)..
Tycker det är okej men ruskigt fult så modemässigt är det inte okej, men alla får väl ha på sig det som de trivs i ha ha!
Du är för rolig TS. Om du ska ha bikinitrosor tycker jag att du ska löpa hela linan ut och även ha bikiniöverdelen. Se också till att det inte blir någon glipa i grenen... det är inte snyggt! Kanske kan du köpa ytterligare en bikinitrosa och skarva lite i grenen så att du åtminstone får samma tyg.
Självklart ska den som vill få ha på sig bikinitrosor, något annat vore ju löjligt!