• simon88

Hur ska jag göra med tjejen?

Jag är i ett läge där jag har pluggat färdigt och är 22 år. Har ingen jätte nära kompis/kompisar, utan mer vänner här. Kommer från en annan kommun, ganska långt bort där jag bor nu. Men har träffat en underbar flickvän som bara är 17 år. Men hon ska åka iväg lite under sommaren och jag är nog kanske hemma lite med. Sen så har min flickvän varit otrogen en gång, men var så full att hon inte minns något i början av förhållandet. Har vart ihop med henne ett tag o känt henne i 8 månader. Vi har jätte kul ihop och allt funkar bra. Men kanske hon har svårt att hålla sig borta o bli sugen på någon annan om hon väl har vart otrogen en gång? Hon verkar vara den typen som vill dricka sig full och jag vet ingenting vad hon gör ute. Så frågan är vad man ska välja?

• Svar på tråden Hur ska jag göra med tjejen?
  • simon88

Tror ni ine hon vill testa på o vara med andra killar när hon är så ung?

• Anonym

Hejsan, om du tror att hon kommer vara otrogen igen så låter de inte som att det kommer hålla precis.. låter mer som att de kommer bli massa svartsjuka och oroligheter. Jag va själv som din flickvän innan, var ute och festade så fort jag kunde och va alltid fullast på festen men jag var aldrig otrogen mot min pojkvän. Så mycket vett hade jag iaf. Men min sambo tröttnade på mitt ständiga festande så jag slutade dricka helt eftersom jag skulle förlora honom annars :) 

Jag tycker du ska lita på magkänslan och göra det som känns bäst för dig :)
    Lycka till :) 

• Anonym
    simon88 skrev 2011-02-03 03:33:11 följande:

Tror ni ine hon vill testa på o vara med andra killar när hon är så ung?

vissa vill ju det men vissa vill inte, jag är själv bara 18 år och vill absolut inte vara med någon annan än min sambo
  • Borttagen användare

vad menar du med att välja? välja om du ska dumpa eller vara kvar eller?

jag vet några kompisar som vart tillsammans sen dem var 16 år och de ska gifta sig nu. alla mognar så olika.. men om hon vart otrogen och verkar gilla att vara ute och supa skallen av sig.. så kanske hon inte är den du letar efter. om du själv är redo för ett mer seriöst förh alltså.

prata med henne kanske och säg att du är rädd hon ska vara med andra eller att du oroar dig för det. att du vill ha mer seriöst. då kan du ju se vad hon svarar.. annars finns nog en risk att du bara blir sviken.

• Anonym (hej)

Är hon bisexuell? Eller hur menar du?

Svar på tråden Hur ska jag göra med tjejen?