Vad ska du göra om du var jag
Jag blev dumpa samma dag som jag berättade till honom att jag är med hans barn. Ralation för oss är nästan ingen bra minne allt. Men jag älska honom fortforande även allt som han och hans kvinna hade gjort mot mig. Jag är utländ så min svenska är inte så bra. Och blir svårare att hitta kompis pga att jag är ny flytta till den här stad. Han gjorde slut och jag få bo kvar till jag få lägenhet men det är inte snäll för att han tagit sin kvinna hem till lägenhet där vi bo tillsamman efter 3 dag han säger slut. Han säger att han bara sluta älska mig men det är inte sanns. Jag fick veta att han och denna kvinna har varit tillsamman innan han träffa mig men han sa ju till mig att han hade slut med henne. Men ännu värre så de har varit uppe i våran lägenhet och haft sex när vi är fortforande ihop... Vi hade fest på en lokal i lägenhetsområdet så... passa de på. De jobba tillsamman på natten och fick jag veta mycket senare då efter han hade gjorde slut med mig. Fick höra från deras arbetskomrat att de haft sex på rast på jobbet också... Jag är mycket ledsen förrut och tror att det är mitt fel att han lämna mig och han försöka säger det och göra det också. Men nu vet jag att det är inte mitt fel.
Hon kommer och sova över varje helg och skrika hon när de har sex, de få använda sängen och jag få lägga på massdassen rum brevid. Men när hon åkt hem så vill han har sex med mig och säger att han längta efter mig och hon är dålig på sex och så... varje gång hon kommer så man blir sig inte om mig och hon få hångla och sånna.... Jag är gravid och mår illa men de tycker att jag spela och han vill inte att jag ska bo kvar så jag blev ute på gatan.... Jag hitta en snäll kvinna som jag träffade på en månad sen innan jag blev utkasta från lägenhet. Jag har inga pengar, gravid, ingenstans att bo men hon ta hand om mig. Men han kontakta mig och vill ändå att jag ska kommer när hon åka hem så vi kunna har sex... Han spela på min känsla. Han vet att jag älska honom och barnen ( i magen). Vill har en familje, pappa, mamma, barn.
Tillslut så flytta hon till honom pga svartsjuk och han bry sig inte om mig längre. Sade till mig att jobba och gå till socialen. Jag kontakta honom ändå pga att jag har mycket känsla på honom. Han kommer med hos barnmorska, sjukhoset. De är ihop i 7 månad och göra slut på andra gånger.... Han kontakta mig och vill att vi ska flytta ihop på barnen skulle och han har fortforande känsla för mig. Men han älska mig inte och de göra slut. Efter jag har sagt up min lägenhet och flytta tillbak när jag gravid i 8 månader... De börja kontakta varan, hon hämta honom varje kväll för att gå till jobbet tillsamman och nu sköta de lite snyggare sätt. Han åka till henne varannan helg. Och jag måste acceptera det pga att hon kan inte leva utan honom... Det är han förklaring allså... Jag har inte allt bra att det är så men jag tänka på babisen som ska födda. Han sluta åka till henne efter dagen min dotter född. Han tagit pappaledig och stanna hemma men hon hämta honom från lägenhet och gå ivägg för att prata varje kväll ca 1:30 timmar. Och sista dag vill han tagit våran 2 veckan gammal dotter med. Så jag sade nej...Då bråka vi och jag vill inte stanna kvar. Jag flytta ut med min dotter till en kompis men nu kör han med att jag har tagit hans dotter ifrån honom. och lägga skulden på mig att dotter kommer att inte ha en far, vi bestämma träff, jag sade till honom när vi gå på promenad med dotter att jag ska söka ensamvårdnad då bli han arg på tagit styp tag på min hals. Men han släpte sen när jag skrek... jag har amällan honom.
Nu allting är lugnare, jag försöka att kontakta honom så han få ha tid med barnen. Men mitt frågan är kan jag lita på honom att han ska inte skada mig och henne som är så svartsjuk. nu börja han fråga om att ha dotter sova över hos honom.... när är jag med honom så skicka hon massor med sms, ringa, maila, även chatta och kommentera han inlägg på fb. Han vet att jag älska honom fortforande och kanske hon med. Jag har bett honom att visa respect för mig när det gäller henne men nu orka jag inte mer. Så jag sluta med att tabort hans kontakt via fb.