• MalinUlberget

Skaffa sig en ny.

Jag har nu varit själv med min lilla son på 19 månader i snart ett år.

Sen jag blev själv så har jag haft ett förhållande, vilket inte fungerade, för att jag hade barn, och han hade inga själv, och var bara ett år äldre än mig, och han kunde inte fixa det där med att jag hade barn.

Nu sitter jag och frågar mig själv om det är rätt att ha ett förhållande över huvud taget när man är ung och mamma, jag kan ofta känna att om jag träffar någon så duger inte han för min son, eller så är man på så olika nivåer här i livet,

Är jag ensam om att känna så? Eller är det någon som håller med mig? Är det feloch dra in någon ny i min sons liv?

• Svar på tråden Skaffa sig en ny.
  • Diablo

Den frågan är vi nog många som har ställt oss, unga eller inte! Det är ju bara du som kan svar på hur du vill göra. Men vist är det svårt att släppa in någon i sitt liv när man har barn. Man vill ju att barnet ska ha det bästa!

Har man tur behöver man inget vett!
  • MammatillAlva

Du är inte ensam om att känna så, jag gör det ofta men självklart har vi rätt att träffa någon ny. Men det blir ju lite svårare i och med att vi har barn sedan innan och fortfarande är unga, det flesta jag har träffat som varit intresserade utav mig har backat undan så fort det får veta att jag har barn. Det som inte har backat undan är det som själva har barn innan eller är betydligt mycket äldre än mig, som är 20 år.

Så det blir tyvärr svårare att träffa någon när man är ung och ensamstående mamma, men ju äldre vi blir desto större tror jag chanserna är att killar i vår egen ålder också växer upp och mognar och vartefter finner oss.

Svar på tråden Skaffa sig en ny.