min sexlust totalt borta känns dde som behöver råd
hej vi har stora problem med sexet , jag har ingen sexlust nästan har aldrig haft ngn stor lust . men maen är villig ofta . nu är de så här att jag får höra att jag aldrig tar första steget men jag är inte så sugen när maken och jag inte har ngn kontakt i sängen utan vi ligger som 2 isbitar så har det varit länge . han sköter inte sin hygien utan de kan gå2 till 3 veckor innan han duchar jag vill inte vara nere på honom när de smakar äklig och inte luktar gott. han är hemma om dagarna sitter framför datajäkeln hela tiden , jag gör de mesta när jag kommer hem efter ha jobbat halvtid . inte så kul . ändå får jag höra av honom att jag aldrig tar första steget utan de är bara han som gör de . jag har pco och vi har inga barn pga v det . jag kan inte så mycket om sex men är villig att lära mig men måste jag ha sex bara för husfridens skull eller . jag har haft det jobbigt när jag bodde hemma med allt vad de innebär . vet ej om de har at göra med de eller vad de är men han VÄGRAR GÅ TILL FAMILJERÅDGIVNINGEN HAN TYCKER inte att ngn har med oss att göra , förut torde jag sägavad jag tycker men inte nu han kan vara sur länge och har en jäkla humör . jag brukar ha sex för husfridens skull men inge skoj de man blir ju knappt kåt . HAN TROR LUSTEN ÄR BARA I SOVRUMMET MEN DE TYCKER INTE JAG DE ÄR JU SÅ MYCKE ANNAT OXÅMED LUST . VET EJ VAD JAG SKA GÖRA BEHÖVER HJÄLP ber om ursäkt om de är tjorvigt men vet ej ad jag ska göra
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-06 22:10
ngn fler som kan svara