• Allin37

Ensamstående föräldrar Malmö !

Undrar var alla ensamstående ensamma Malmöföräldrar finns? Jag är en tjej på 37 år med en dotter på 7 år och vill knyta nya kontakter med ensamstående mammor o pappor i Malmö med omnejd!  Hör av er ! 

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar Malmö !
  • Ninaal

Hej ÅsaHelena!
    Jag träffas jättegärna, har min Viggo, 3 år & 3 månader vannanan vecka fredag till fredag, så jag skulle gärna träffas, säg nästa helg (den 20 eller 21:a). Någon annan som vill haka på?

Nina

• ÅsaHelena
    Ninaal skrev 2011-08-10 21:31:30 följande:

Hej ÅsaHelena!
    Jag träffas jättegärna, har min Viggo, 3 år & 3 månader vannanan vecka fredag till fredag, så jag skulle gärna träffas, säg nästa helg (den 20 eller 21:a). Någon annan som vill haka på?

Nina

Hej! Ja det hade varit trevligt... men just den helgen kan jag inte, min stora son flyttar hemifrån då, mkt mys och packning då han tar flyget den 21:a till Luleå* snyft

Men sedan är det fritt fram för min del och har oftast inget inbokat på helgerna och hänger gärna  med på att träffas.
  • Ninaal

Ok, då försöker vi få till någonting längre fram. Kul!

• mesere

Halloj!

Ensamstående mamma här med 8 årig son som gärna hänger på här, bor i malmö. hör gärna av er :D kram  

• Clear1

Hej ensam mamma till 6månaders tjej!
    jag vill oxå träffa nya ensamma föräldrar kompisar!!

Fryshuset i Malmö på Sofielundsv 5 har öppet hus för barn till esamma mammor på torsdagar i Nov mellan kl 15-18.30! GRATIS, och det enda som krävs är att man är ensam mamma!
    Kom dit!!!!!!!!!!! Dett ligger mellan Möllan och södervärn!!

• Pappa til J

Har en dotter på 1år och vill gärna hitta nya vänner.
    Kommer att ha min dotter på helgerna.
    Man kan ju gå till lekplatser med barnen så de kan få leka och kanske också få nya kompisar.
    Hade varit riktigt kul

• Tan01

Hej på er alla,

Hoppas också att få hänga med här-. Är ensamstäende mamma till två pojkar, den ena drygt 2 år och den andra 5 månader. Jag har barnen nästan jämt (den "store killen" träffar sin pappa varannan helg). Vi bor i Lund.

Om någon är intresserad så hojta till.

• Clear1

Hej igen! 
    Min tjej är som sagt 6månader, så vi är inte riktigt lekplats redo än, eller
    kanske om det är inomhus? Det finns visst like lekland runt omkring Malmö. ett vid Jägersro? Man kanske skulle ta och ordna en ensam förälder träff där någon dag? 

• Johan D

Hej
    Jag är ensamstående pappa och har min dotter som snart är 5 år varannan vecka, ibland jämna och ibland ojämna. Jag vill jättegärna komma i kontakt med andra föräldrar och kanske hitta på något kul!
    Vi bor i Lund men är ofta i Malmö då min dotters mamma bor där.        

• Mats 914
    Allin37 skrev 2011-02-06 12:02:28 följande:
    Undrar var alla ensamstående ensamma Malmöföräldrar finns? Jag är en tjej på 37 år med en dotter på 7 år och vill knyta nya kontakter med ensamstående mammor o pappor i Malmö med omnejd!  Hör av er ! 
    Hej Allin37 ! Här är en till ensamstående förälder i Malmö .  Har 3 barn hos mig varannan helg . Hade varit kul att träffas någon gång . Barnen bor på annan ort annars och känner inga barn här .
  • Clear1

Som sagt finns det ett antal lekland ute vid Jägersro området, bland annat busfabriken öppet 10-20 alla dagar, där skulle man kunna träffas och fika medan barnen får leka i en trygg miljö.

Svar på tråden Ensamstående föräldrar Malmö !