• Amazina

Någon som ska importera en Bugaboo Donkey från något annat land innan de släpps i Sverige till hösten?

Nu i vår kommer en syskonvagn från Bugaboo. En cameleon med plats för två barn bredvid varandra. Vagnen är även ställbar i sedled så man kan ha den som singelvagn eller singel+inköpskorg. Jag tycker själv att den låter helt fantastisk och jag älskar den Cameleon vi har just nu!
    Nu i vår släpps den i Spanien, Holland, England, USA och kanske något mer land. Till övriga länder kommer den först till hösten. Till våren kommer dock även våran bebis och om det är möjligt skulle vi vilja importera en Donkey nu i vår. Det är knappt lönt till hösten... Då köper jag hellre en annan syskonvagn.

Någon mer som går i importtankar och kan tipsa om någon utländs handlare??

• Svar på tråden Någon som ska importera en Bugaboo Donkey från något annat land innan de släpps i Sverige till hösten?
  • Joddan

Ska snacktråden också vara "medlemsgrupp" då? Inte som vanliga buggatråden som är "öppen"? Om den ska vara "medlemsgrupp" kommer det definitivt vara färre som ställer frågor osv då den inte "poppar upp" i senaste trådar listan hela tiden.

• Joddan

Dessutom borde du kanske "auktorisera" några som vill hjälpa dig att "släppa in" fall du inte är inloggad jämt

• spigg
    Joddan skrev 2011-07-31 22:34:41 följande:
    Ska snacktråden också vara "medlemsgrupp" då? Inte som vanliga buggatråden som är "öppen"? Om den ska vara "medlemsgrupp" kommer det definitivt vara färre som ställer frågor osv då den inte "poppar upp" i senaste trådar listan hela tiden.
    Ah just det. Äsch då kan vi lika gärna fortsätta här men kanske TS kan lägga in en länk til gruppen, så har vi en diskussionstråd där också? Gjorde en ny grupp nu i alla fall, tror den blev bättre ändå.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bugaboo-donkey-bildtrad-392
  • Joddan

Ja eller bara starta en ny sån här "vanlig" tråd. För Ts och rubrik är ju lite "off" mot vad tråden har vuxit till.

• spigg
    Joddan skrev 2011-07-31 22:45:59 följande:
    Ja eller bara starta en ny sån här "vanlig" tråd. För Ts och rubrik är ju lite "off" mot vad tråden har vuxit till.
    Haha, vilken av grupperna ska jag ta bort då? :) Rådge mig!

Ska du eller jag starta en ny tråd då? För jag håller med om att rubriken är rätt missvisande!
  • Joddan

Det får du avgöra . Spelar ingen roll .
    Jag sitter vid iphone så jag kan inte starta. Annars skulle jag gjort det. Kan ordna imorgon eftermiddag om du inte orkar

• spigg

Suck, det är alldeles för sent för mig för att göra sånt här.

I alla fall, här är nya tråden om Bugaboo Donkey:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html

Här är BILDGRUPPEN:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bugaboo-donkey-bildtrad-392

(Finns två bildtrådar i den, använd den som hetr BILDTRÅD, den andra ska bort.)

NU ska jag sova, om någon vet hur man tar bort en grupp och hur man tar bort en tråd i en grupp så får ni gärna berätta för mig hur jag gör!

• Joddan

Du kan ju prova anmäla den tråden som ska bort och förklara läget där till dem! Nu hoppar jag till nya tråden!

• s07

Vad tycker ni om donkeyns sittbred- ni som har även cameleonarfarenhet? Jag gillar iden med en laståsna till vagn som är lättkörd mm men igår fick jag granska en och tycker den inte verkar riktig barnvänlig. Den är väldigt smal i sitsen ju, min son såg ut som en liten inklämd sardin! Allt annat verkar ok men är inte direkt övertygad om den som singelvagn. Hade jag haft 2 barn tror jag detta är ett utmärkt cityval med en Större vagn för långpromenader. Rullar nog cameleon fortsatt, och hoppas att de gör om den lite så man får lite robustare känsla i chassit.

• spigg
    s07 skrev 2011-09-01 09:37:28 följande:
    Vad tycker ni om donkeyns sittbred- ni som har även cameleonarfarenhet? Jag gillar iden med en laståsna till vagn som är lättkörd mm men igår fick jag granska en och tycker den inte verkar riktig barnvänlig. Den är väldigt smal i sitsen ju, min son såg ut som en liten inklämd sardin! Allt annat verkar ok men är inte direkt övertygad om den som singelvagn. Hade jag haft 2 barn tror jag detta är ett utmärkt cityval med en Större vagn för långpromenader. Rullar nog cameleon fortsatt, och hoppas att de gör om den lite så man får lite robustare känsla i chassit.
    s07: Rekommenderar dig att ställa frågan i nya tråden istället: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60251153.html
Svar på tråden Någon som ska importera en Bugaboo Donkey från något annat land innan de släpps i Sverige till hösten?