• Anonym (Undrande)

Vad kan man göra för att "komma" igen?

Min sambo har under en lång tid varit deprimerad och haft panikattacker samt tvångstankar osv och har fått en massa olika medicner mot detta men inget har hjälpt tills när han började äta anafranil nyligen.
    Han har blivit en helt ny man och det gör oss givetvis jätteglada men problemet är att han inte längre kan "komma", han blir kåt som vanligt men hur länge vi än håller på så går det inte :(
    Han mår skit över detta och jag undrar om det finns piller för detta?
    Någon som vet?
    Alla tips är välkomna!!!!!!!!

• Svar på tråden Vad kan man göra för att "komma" igen?
  • redneck girl

ett tips är ju att ni rådfrågar hans läkare som skrivit ut de andra .

• giftfri
    Anonym (Undrande) skrev 2011-02-06 17:16:02 följande:
    Min sambo har under en lång tid varit deprimerad och haft panikattacker samt tvångstankar osv och har fått en massa olika medicner mot detta men inget har hjälpt tills när han började äta anafranil nyligen.
    Han har blivit en helt ny man och det gör oss givetvis jätteglada men problemet är att han inte längre kan "komma", han blir kåt som vanligt men hur länge vi än håller på så går det inte :(
    Han mår skit över detta och jag undrar om det finns piller för detta?
    Någon som vet?
    Alla tips är välkomna!!!!!!!!

Testa en vibrator eller en pulserande massagedusch, alldeles bakom å under ollonet..., en teknik som används medicinskt för att framkalla utlösning..Låt han leta efter rätt ställe själv, så tror jag han kommer att hitta rätt.
    Jodå, jag har testat själv, å det är en märklig känlsa att få utlösning å orgasm, utan att göra ett enda handtag.., här snackar vi total latmask-onani
    Du är inte alls, en bättre människa än mig!
  • Anonym (Man)

Jag var deprimerad under en period för några år sedan och åt antidepressivt. Jag upplevde detsamma då, att jag blev kåt och fick stånd men kunde inte få orgasm. Jag minns inte vad det var jag åt, men jag pratade med min läkare som skrev ut ett annat preparat och då försvann de problemen.

Svar på tråden Vad kan man göra för att "komma" igen?