• ebben

Om någon tar din hyrda motorvärmare-Vad gör du?

Nyfiken

Om du hyr en parkeringsplats med motorvärmarstolpe,för att ha på jobbet.......Fast du får ju stå där närsomhelst,den är "din",du betalar för den nästan 2000 kr/år.och har kontrakt.

Om någon okänd står där o pluggar in strömmen-VAD gör du?

Folk är ju fräcka o tar andras platser...har hänt 2 gånger  för mig nu...

• Svar på tråden Om någon tar din hyrda motorvärmare-Vad gör du?
  • SilverEmma

Jag hade nog sökt upp personen som lånade den och frågat om han/hon vill dela hyran med mig. Om det inte är intressant så hade jag bett dem låta den vara.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • ebben

fast du vet ju inte VEM,hur ska man veta? o du träffar ju inte personen kanske.........

jag jobbar oregelbundna tider-ibland kväll i bland dag o ibland helg......

• SilverEmma

Kan man inte få personuppgifter genom registreringsnumret längre? Då hade jag satt en arg lapp på vindrutan där jag skrivit att jag ringer min kusin som är bärgare nästa gång.

• ebben

haha,jo........visst,man kan ju få veta vem det är på så sätt....
    Jag har en gång skrivit en lapp,inte arg,bara att "jag betalar o vill kunna stå på min plats när jag önskar" typ.
    Sen 2a gången brydde jag mig inte för då var jag tursamt nog ledig o behövde inte platsen.var bara ute o körde o såg att en annan stod där........det var inte samma bil som 1a gången.
    Har gjort färdiga lappar i bilen,så jag KAN sätta dit om det händer igen....Inte argt-bara att jag betalar den,o att de vänligen kan lämna 30 kronor under sladdluckan -haha,det tror jag ingen gör,men då kanske de slutar stå där?

• SilverEmma
    ebben skrev 2011-02-07 18:31:50 följande:
    haha,jo........visst,man kan ju få veta vem det är på så sätt....
    Jag har en gång skrivit en lapp,inte arg,bara att "jag betalar o vill kunna stå på min plats när jag önskar" typ.
    Sen 2a gången brydde jag mig inte för då var jag tursamt nog ledig o behövde inte platsen.var bara ute o körde o såg att en annan stod där........det var inte samma bil som 1a gången.
    Har gjort färdiga lappar i bilen,så jag KAN sätta dit om det händer igen....Inte argt-bara att jag betalar den,o att de vänligen kan lämna 30 kronor under sladdluckan -haha,det tror jag ingen gör,men då kanske de slutar stå där?
    Jag är tyvärr en sån som retar mig skitmycket på sånt...så min lapp hade varit arg. Parkera bakom bilen och lägg en lapp på deras ruta med ditt mobilnummer och att de kan ringa dig när de ska köra?
Svar på tråden Om någon tar din hyrda motorvärmare-Vad gör du?