• gbg30plus

Gravid efter missfall!!!

Ujujuj...testade precis superstarkt plus på BIM-1 eller BIM eller vad det kan vara. Gravid igen. En månad efter mitt mf. Sitter och skakar. Kan dte vara möjligt? Hur länge kommer denna stanna? Vågar man hoppas? Vill så gärna glädja mig...men kan inte fullt ut. Ojojojojoj.....

• Svar på tråden Gravid efter missfall!!!
  • stjärnströssel

grattis!!! hopas det funkar nu!kroppen är otrolig på att läka!
    kram

• Pico

Grattis och all lycka till!!!

• Matillin

Jag hoppas ju självklart att du är gravid.
    Men har hört att man kan ha kvar gravidhormoner i kroppen väldigt länge efter ett missfall o att man därför inte kan lita på ett gravtest.
    Men jag hoppas som sagt att du e gravid.. :) Kram

• gbg30plus

fia sthlm: Jag är gravid . Jag har testat negativt emellan (redan 3 dagar efter missfallet) och haft ägglossning, så det är en ny liten en som flyttat in. Hoppas den vill stanna längre än den förra.

• min solstråle

Grattis och lycka till.. Det går nog vägen denna gång ska du se..

• maja under eken

Kikar in här oxå o säger BAMSEGRATTIS!! Så roligt! Förstår att du inte kan glädjas fullt ut, jag kommer nog bli likadan. Men försök o njuta, snart får du väl komma på tidigt vul?

Kramar t dig!!

• lynet70

Grattis och försök att njuta....men även jag förstår dig för jag tror det samma kan bli hos mig eftersom jag fick missfall sist så kommer nog många frågor och funderingar tills man är säker.
    Kram och lycka till!

Svar på tråden Gravid efter missfall!!!