• Anonym (längtar)

Sexet kommer liksom inte igång...

Hej!

Såg en tråd som liknar mitt problem, men ändå inte...
    För 3 år sen åt jag medicinen efexor, då försvann i stort sett min lust. Gick över till en annan, inte lika stark medicin något halvår senare, då jag hade oplanerat blivit gravid. Under grav fick jag väldigt smärtsamma foglossningar så det gjorde ju att sexet liksom stannade av helt. Bytte återigen medicin till setralin, som jag ff äter. Sen föddes vår prinsessa och det är mitt första barn, hans tredje. Jag tror vi kan haft sex kanske 10 ggr, kanske t o m mindre, sedan förlossningen. Vilket nu är 20 månader sen!!
    Min älskade sambo är och har alltid varit otroligt tålmodig och förstående hela tiden, vilket ibland nästan känns ännu värre för mig...Jag vill ju så gärna ha tillbaka den där härliga passionen vi hade innan!

Men det känns nästan hopplöst att känna suget, samtidigt som man ska ha tid och ork! Det ska liksom sammanfalla på ett bra sätt, och det känns som vi ofta är i helt olika faser. När jag känner lite lust, gör inte han det eller tvärtom...

Vad ska vi göra för att få igång sexet igen! Jag önskar att man åtminstone fick till det 2-4ggr/mån. Det känns ju ändå okej, efter att det förut kan ha gått månader utan något....

Jag är 31, han är 33. Om det nu kan ha nån betydelse....

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Sexet kommer liksom inte igång...
Svar på tråden Sexet kommer liksom inte igång...