• Laura75

Homosexuell?

En killkompis till mig berättade att det finns vissa killar som har sex med andra killar utan att vara homosexuella. Jag tycker att man är homosexuell om man har sex med pesoner med samma kön. Men enlig honom så är man inte homosexuell när man typ ger och inte tar om ni förstår vad jag menar, vilket enligt honom var vanlig i amerikanska fängslar. Vad tycker ni??
    jag anser att dessa killar är homosexuella och de vill bara inte inse det.

• Svar på tråden Homosexuell?
  • brandskyddskontroll

Men är du fullständigt dum i huvudet?

Om du skulle bli ryckt in i en skåpbil när du går hem på natten och få dina ben isärtvingade medan 5 somalier turas på att straffknulla dig, betyder det att du tänder på våldtäckt?

• Laura75

Sluta vara en sån jävla rasism :( Förstår inte varför du skriver så:(  kan du vänligen förklara dig! jag sa inte att det är jag som anser detta utan en killkompis. 

• brandskyddskontroll

Anklagar du mig för att vara rasism? Men jag har ju inte ens sagt något rasist!

• hannahlilla

Jag tror inte att man behöver vara varken homosexuell eller bisexuell för att ha sex med någon av samma kön. Jag är väldigt hetero men har ändå haft sex med personer av samma kön. Jag tänder däremot inte på kvinnor på samma sätt som män och skulle inte kunna ha ett förhållande med en kvinna så jag anser mig då inte som homo eller bi. Det är väl likadant för män också isåfall.

Elvira, 19/3-07.
Svar på tråden Homosexuell?