• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fin eller ful?
  • Fratris

Jätteful... den ser superbillig ut,  och det är alldeles för mycket detaljer även här. Ser ut som en maskeraddräkt för att klä ut sig til en disco-häxa.... vad det nu än är :P

• patti87
    Fratris skrev 2011-02-18 09:19:56 följande:
    Jätteful... den ser superbillig ut,  och det är alldeles för mycket detaljer även här. Ser ut som en maskeraddräkt för att klä ut sig til en disco-häxa.... vad det nu än är :P
    bara en svart häxhatt och svarta handskar som fattas
  • Flätad

Jag tycker den är jättefin!! Men smaken är som sagt som baken

• patti87
    82an skrev 2011-02-18 23:04:54 följande:
    Vad konstigt att den får så dåligt betyg här. Mina vänner har gett mig massor med beröm när jag har den på mig. De kanske ljuger eller har lika dålig smak som jag
    kanske har jag missat det,
    men har du inget foto där du har klänningen på dig?
    blir ju kanske lättare då och se hur den ligger på dig..
  • Daeminimon

Alla detaljer i sig skulle bli fina, men det känns som att de inte riktigt visste när de skulle sluta, och slängde på alltihop på en och samma gång. Överdelen med en enkel underdel, eller underdelen med en enkel överdel, och utan blommorna, hade de varit två fina svarta klänningar. Less is more.

Å andra sidan kan den ju se helt annorlunda ut på, så jag tänker inte döma ut den som vissa andra gjort....

• Bella73

Sorry, skaffa ärliggare vänner .
    Upptill ser den fin ut, men bara precis upptill. Ser lite "billig" ut.

• Emberstorm

Fransarna gillar jag inte, och klänningen i sig är rätt "meh", men jag tror att man kan se snygg ut i den om man själv är en riktig pingla och får folk att glömma klänningen.

• Emberstorm

På bild såg den mer ut som något man har utan kofta på 20-talsfest. Då skulle den vara snygg.

• patti87

gillar inte udnerdelen..den är för mycket :P

• Bibbidi

Det ser ut som ett nattlinne med en massa billiga bling bling på! Alltså ett mycket opraktiskt nattlinne!

urfult! Snälla, använd den inte bland folk!

Svar på tråden Fin eller ful?