• Lisen66

Någon som blivit gravid på 3celligt embryo, IVF?

Undrar om någon kan göra mig lite mer hoppfull så att jag tror att jag har en liten chans åtminstone. Har ett 3celligt embryo i mig och ruvar nu på det. Har läst att 4celligt ska vara det optimala. Annars verkade det i god form.. men vad kan man hoppas på.. ?
    Någon solskenshistoria .. ??

• Svar på tråden Någon som blivit gravid på 3celligt embryo, IVF?
  • TheBlueRose

Det finns många som har ruvat 3celligt embryo. Att dom tappar en cell är inget ovanligt.

Så nu håller vi tumarna åt er .

• Pippi

Fick 2 st 3celliga insatta den 3/11 och det tog sig,på onsdag får jag reda på om det är 1 eller två små i magen.Lycka till.

• Lisen66

läste en del gamla inlägg precis.. det stämmer som du säger thebluerose.. känner mig lite lugnare.. men har någon blivit gravid och fött ett barn? är tydligen inte 100% nöjd ändå.. *s*

• Lisen66

haha.. ja du ser vilken sann optimist jag är.. men jag lovar .. är faktiskt lugnare nu... för en stund.. hoho.. det är 1.a advent o nu ska jag plocka fram lite ljus... sov en bra stund idag.. medan min boy godsade med mitt hår o tittade på skidåkningen på burken.. har inte hunnit ta tag i dan än.. tankarna snurrar inte lika mycke längre.. promise.. !

• Miss C

Gravid och fött flicka på 3-celligt och det blev en pärla. Lycka till!!!

• Tjolanta08

Jag har precis testat positivt efter att ha ruvat på ett trecelligt i 18 dagar. Så, visst funkar det

• Johnsson

Jag fick tillbax ett åttacelligt,sen dom 3 andra fyracelliga äggen,dom kassera dom??!!
    Men jag hoppas på mitt åttacelliga!

• Lisen66

härligt med lite solskenshistorier.. önskar jag läst om dem i början av min ruvning.. hade nog varit ytterligare lite lugnare då..

Johnsson.. lycka till med din ruvning nu..!

Tjolanta08.. knip igen så att du får en lika söt dotter elelr son som Miss C fått..

Jag kommer igen om ett tag med nya ruvningar hoppas jag.. kram
    ni som ruvar eller fått bebis med 3celligt skriv gärna mer här.. det inger hopp!!

• Lisen66

härligt med lite solskenshistorier.. önskar jag läst om dem i början av min ruvning.. hade nog varit ytterligare lite lugnare då..

Johnsson.. lycka till med din ruvning nu..!

Tjolanta08.. knip igen så att du får en lika söt dotter elelr son som Miss C fått..

Jag kommer igen om ett tag med nya ruvningar hoppas jag.. kram
    ni som ruvar eller fått bebis med 3celligt skriv gärna mer här.. det inger hopp!!

• Lisen66

min internetkopplning strular.. hihi ..därför blev det ett till inlägg..

Svar på tråden Någon som blivit gravid på 3celligt embryo, IVF?