• mamma till tre busungar

Bonprix- har ni handlat därifrån?

Kvalitet? Prisvärt? Hur var storlekarna? Vad köpte ni? Barn? Dam? herr?

• Svar på tråden Bonprix- har ni handlat därifrån?
  • Bevabus

Jag har köpt en klänning och ett linne därifrån väldigt bra kvalité! Priserna tyckte jag också var bra... men det får man ju avgöra själv...
    Min favorit är den blåa klänningen som jag använder mycket på somrarna, perfekt figursydd även för nån med större höfter som jag!

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • LillaVanilla

Jag har spanat där efter rekommendation från en kompis. Hon tycker de har väldigt bra och prisvärda kläder.

Bevabus skrev 2011-02-14 20:35:16 följande:
    Jag har köpt en klänning och ett linne därifrån väldigt bra kvalité! Priserna tyckte jag också var bra... men det får man ju avgöra själv...
    Min favorit är den blåa klänningen som jag använder mycket på somrarna, perfekt figursydd även för nån med större höfter som jag!
    Hur var storlekarna?
    LillaVanilla skrev 2011-02-14 20:37:11 följande:
    Jag har spanat där efter rekommendation från en kompis. Hon tycker de har väldigt bra och prisvärda kläder.
    Det låter ju bra
  • Bevabus
    mamma till tre busungar skrev 2011-02-14 20:40:22 följande:
    Hur var storlekarna?
    Tror båda är M...
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
    Bevabus skrev 2011-02-14 20:54:44 följande:
    Tror båda är M...
    Fast det säger ju inte mig så mycket Tänkte mer om de är stora eller små i storlekarna.
  • Bevabus
    mamma till tre busungar skrev 2011-02-14 20:56:22 följande:
    Fast det säger ju inte mig så mycket Tänkte mer om de är stora eller små i storlekarna.
    aha du menar så. Jadu.. linnet är väldigt stort. Klänningen är som... ja som medel brukar vara helt enkelt haha, vet inte hur jag ska förklara det bättre
  • rockdoll

Beställer man för över 4000kr (tror jag det var) så kan man inte betala direkt med Visa-kort över internet, utan då måste man vänta på att få en faktura och därmed blir leveranstiden mycket längre.

Så ni vet om det :) 

Svar på tråden Bonprix- har ni handlat därifrån?