Mannen på bussen sparkade på den nyfikna hunden! Tycker du han gjorde rätt?
Nu tror jag folk har gått och blivit skvatt galna. Tidigare har djurplågarna suttit på sina kammare och hållt sig undan men nu har dom tagit sig ut i samhället och det med besked.
På bussen så satt jag ganska långt fram. Jag gör det för jag blir illamående om jag sitter för långt bak. In i bussen kommer en ung kvinna med sin hund av någon mindre ras men jag vet inte vilken. Hunden är supersöt och nyfiken förstås. Först hoppar den upp mot mig. Jag skrattar bara åt den och låter den hållas. Sedan sätter hon sig ner på sätet på andra sidan gången och börjar fixa med väskan. Hunden är väldigt nyfiken och hoppar upp på en yngre mans ben varpå han sparkar på hunden. Han kickar till den och den flyger en liten bit. Den gnyr till. Kvinnan tog då upp den i sin famn och skällde ut mannen efter noter. Det hade jag också gjort. Jag hade blivit vansinnig om han ens petat med foten på min hund. Jäklar så förbannad kvinnan blev. Hoppas det där var sista gången någon misshandlar ett djur för nästa gång jag ser djurplågeri så kommer jag explodera. Jag står inte ut med att se det EN enda gång till. Mannen klev av på nästa hållplats. Tur för honom annars hade han fått hjälp av mig att komma av bussen! Jag tänker inte sitta på samma buss som en djurplågare.
Sluta plåga djur!!!!!