• Bling

Efterlyses: ett par bröst!

Slutade amma för snart tre månader sen och mina bröst är i princip borta! Helt gräsligt, som tomma "hudpåsar". Usch, jag mår dåligt över detta! Börjar på allvar överväga operation, har aldrig tänkt göra något sådant innan. Någon som varit med om samma men (ber en bön ) fått tillbaka brösten!?

• Svar på tråden Efterlyses: ett par bröst!
  • So far away

Jag fick höra att brösten blir fastare med åren. Jag väntade i 7 år och hade fortfarande "taxöron". Så jag opererade dem. Bästa jag har gjort :)

• Bling

Ah, det lät inte så positivt. Men när du opererade, var du färdig med "barnafödandet" då? Jag tror jag vill försöka få en trea någon gång - bör man vänta med operation till efter det?

• So far away

Jag trodde jag var färdig med barn. Men har nu en liten sladdis 6 år efter operationen. Det är lite lös hud nu på brösten. Men inte så jag stör mig. Dem är fortfarande fylliga.

• mommytwo

det har bara gått 3 ånader sedan du slutade amma. mina blev inte "normala" förrän efter 6 månader med avslutad amning. ge det lite mer tid =)

My Baby K 091031
  • Bling

Tack för svar! Ja jag ger dem lite tid till, har inte råd med operation just nu ändå. Men det är inte så att dom bara är "lite slappa", dom är hemska.

Linda F: Förlåt om jag är alltför nyfiken, men ammade du sista barnet? Gick det bra att amma trots inlägg, var det skillnad?

• So far away

Jag valde att inte amma pga av att det gick så dåligt med min första. Det rann aldrig till. Och då hade jag inte opererat brösten. Så jag valde att inte amma. Men en operation ska inte hindra att få mjölk.

• Lussekatten87

Jag var med om samma sak,men har inte fått tillbaka brösten..drygt.^^ Slutade amma för 11 månader sedan.

Svar på tråden Efterlyses: ett par bröst!