det är inte helt lätt, jag vet.. jveckan innan jag födde min dotter sa min sambo att han inte älskade mig! kämpande som ett djur för att hålla ihop familjen!! sen vart lämnad när min dotter var 2 mån, nu är hon 2 år! Har varit j-t jobbigt, men det går, man får enorm styrka av sitt barn! hur som helst, så förstår jag exkat hur dina känslor går upp och ner, till slut blir du arg och då kommer du gå en bit vidare, sen kommer flera olika moment när man tycker det är svinjobbigt att pappans om drog såklart har rätten till sitt barn, men du har tid... min dotters far har precis haft henne över natten för första gången,, jobbigt, men vi kommer börja med varann lör- sen utöka om 6 månader till varann helg! JOBBIGT är det men jag lovar dig, ju längre tiden går kommer du bli starkare och starkare och inse att mannen du vart kär i skulle inte svika er på det här sätter. Du kommer klara detta, och när det känns som värst kommer du få ett leende av ditt barn eller ett ord som gör dig lyckligast ivärlden, du komer alltid vara ditt barns mamma! Det är jobbigt, och det handlar inte om att vara bitter utan att allt får ta sin tid, läk dig själv och fokusera på ditt barn, för varje dag/månad blir du starkare, promise!!