Jag bytte namn, sambon blev arg
Kommer ni ihåg i ett avsnitt av Vänner då Phoebe ändrade sitt namn till Princess Counsuela Bananahammock (tror jag)?
Jag gjorde en liknade sak. Jag satt en kväll (lite lullig) med en vän och skulle fylla i ett sånt dät namnändringspapper. Ja skulle ändra mitt tilltalsnamn oc ta bort ett av mina 3 förnamn.
Vi började diskutera det där vänner avsnittet och pratade om att det säkert inte skulle gå igenom i sverige, alltså att vilja heta princess. Vi kom på att vi skulle testa så jag la till det innan mitt förnamn.
Jag fick idag papper på att det gick igenom och att jag nu heter princess ****' ******* ************.
jag började skratta som en galning eftersom att jag glömt bort det + att det var ju helt sjukt och komiskt men jag började också fundera på hur jag skulle kunna öndra det eftersom att man bara får ändra sitt namn en gång. Jag berättade skrattande för min sambo och han blev skit sur och arg.
Är det verkligen en sak att bli arg för? Det är juu inte som att han måste gå runt och kalla mig princess