Hejsan, så kul att hitta er här. Vi är en familj med två tjejer på 4,6år som planerar att göra en resa till Koh Lanta ganska exakt mellan de tidsperioder ni gör nu. Men då 2013 , så klart! Det är superkul att läsa allt du skriver och väldigt värdefullt när vi är mitt i vår planering. Om du har tid och lust så får du gärna skicka din mailadress så kan jag skicka mer frågor där, jag vet inte riktigt hur detta går till då det är första gången jag skriver på familjeliv.... Tack för all info så länge!
Eng76 skrev 2011-02-16 18:57:20 följande:
Vi ska åka med våra två döttrar (2 & 6 år) till Thailand med avresa i juli och hemresa i januari 2012 och det är tusen saker att tänka på. Vi kommer att bo på Koh Samui i 5 veckor och resterande tid på Koh Lanta. Är det någon mer som har planer på en långresa till Thailand? Hur går planerna? Berätta....
Eng76 skrev 2011-02-16 18:57:20 följande:
Vi ska åka med våra två döttrar (2 & 6 år) till Thailand med avresa i juli och hemresa i januari 2012 och det är tusen saker att tänka på. Vi kommer att bo på Koh Samui i 5 veckor och resterande tid på Koh Lanta. Är det någon mer som har planer på en långresa till Thailand? Hur går planerna? Berätta....