Måste bara berätta!!! helt otroligt.. NU är hon blöjfri!!
Har en dotter som är 2 1/2 år. förut försökte vi potträna henne men hon vägrade! ville inte sitta på varken pottan eller toaletten. vi försökte med ALLT! Så vi slutade i kanske1 månad för att inte situationen skulle vara så "laddad"
Sen för 2 veckor sedan.. Då sa jag till min dotter - Titta Clara du har bara 3 blöjor kvar, sen är dom slut! mamma har inte råd att köpa mera. (självfallet har vi råd, men sa så till henne)
då sa hon - då måste jag kissa toa. Ja, sa då jag
Några timmar senare.. drar hon fram pallen och sätter hon sig själv på toan.. OCH kissar! efter några timmar igen.
på kvällen sen så frågade jag henne - Ska du ha på dig blöja när du ska sova? Nej sa hon. Sen kommer hon in drykt 3 på natten och säger -mamma jag måste kissa.. iväg och kissar med henne.
På morgonen fick hon vara blöjfri på dagiset med och det funkade jätte bra! sen när jag hade hämtat henne så sa hon - Mamma jag vill gå på toa, hon sätter sig och bajsar!
sen den dagen är hon HELT blöjfri både natt och dag.. inte en ända olycka än. jag håller tummarna att detta fortsätter.
jag är fortfarande chockad att det funkade så lätt.. efter allt som vi har testat och försökt med!!!