Det kan gå efter många försök!!!
Måste förmedla lite hopp till alla barnlängtande kämpar!
Efter 3 IVF och sedan 2 FET har jag äntligen plussat efter IVF nr 4!!
Ge inte upp, det kan gå!!!
Måste förmedla lite hopp till alla barnlängtande kämpar!
Efter 3 IVF och sedan 2 FET har jag äntligen plussat efter IVF nr 4!!
Ge inte upp, det kan gå!!!
Hej! Kul att höra, grattis! Har själv gjort 2 IVF:er utan resultat, har fått ett utomkvedshavandeskap (akut operation), ett tidigt missfall, och nu i juni satte vi in ett embryo som tinats. Förra tisdagen plussade jag äntligen
, men fredagen efter (på midsommaraftonen) började jag blöda och bröt ihop totalt. Har varit totalt övertygad om att jag fått missfall igen, men det går ju inte att kolla på minst två veckor eftersom det fortfarande kommer ge positivt utslag oavsett... Jag blödde inte jättemycket, men var tvungen att använda tampong en dag, och det kom ut en klump
. Blödde inte alls på ca 2 dagar med började sedan blöda lite igen. Spänningen i brösten har försvunnit i och med detta, men jag har nu fått tillbaka känslan i magen (typ mensvärk) fast jag inte blöder längre. Det kanske finns en liten liten chans att jag fortfarande är gravid?? Vad tror ni? Vågar dock inte riktigt hoppas, varje gång jag börjat hoppas eller glädjas har jag slagits till marken brutalt... När man tänker på allt man varit med om känns det ganska tungt. Värdesätter min 5,5 åriga dotter mer än någonsin i och med allt detta, hon måste ju vara ett riktigt mirakel!
Kajsa9:
Förstår att du blev helt förtvivlad
Det är ju omöjligt att säga om du kan vara gravid eller ej. beroende på hur tidigt du testade kan gravtestet bli negativt redan nu om det var MF MEN det kan oxå finnas hormoner kvar som ger ett falskt plus....Svårt att råda dig hur du ska göra men jag hade nog testat igen nu för att slippa leva i ovisshet! LYCKA TILL!!!!!
Kajsa: så tråkigt med en blödning. Fick samma i vintras men då blev testerna svagare ganska omgående. Jag kände också på mig att det inte fanns något kvar. Blödningen avstannade dock inte som din, utan fortsatte som en normal (men kraftigare) mensblödning. På inskrivningen sa det att man kan blöda och ändå vara gravid. Ett alternativ kan vara att begära att få göra några blodprov för att se hur HGC ändras. Verkar olidligt att vänta två veckor på resultatet. Håller tummarna för dig!
Efter 4 misslyckade färskförsök och 2 misslyckade Fet och 1 år i adoptionskö blev vi plötsligt gravida naturligt och nu ligger det ett mirakel på 4 mån brevid mig och jollrar
Mirakel sker!!
Grattis till graviditeten Loppanlängtan!
Princess77: Visst är livet och kroppen konstiga?! Stort grattis till ert efterlängtade barn. Jag börjar själv bli rejält stor nu i vecka 28 och hon sparkar massor; HÄRLIGT!!!
För två veckor sedan kom hon!!! En liten tjej på 3190 g och 52 cm. Drömmar KAN gå i uppfyllelse!!
STORT GRATTIS till lilltjejen!
Fantastiskt roligt!
Vår son föddes för två veckor sedan. (ivf)
Jättegrattis till tjejen!! Lycka till med allt nu
grattis neam och loppan! Har de fått några namn?
Vår lilla tjej heter Nova.
Vår lillkille heter Philip