• rackarmorsan

Vi som ska gifta oss sommaren 2012!

Inget datum satt ännu men jag ska gifta mig sommaren 2012 och det är ju redan hög tid att börja planera!
    Häng med och hjälp till med tips och berätta om hur era planer går.
    Jag har tittat på en massa brudklänningar på nätet men jag ska åka in till stan nästa helg och kolla på klänningar. Jag ska också börja ringa runt nästa vecka och boka in lite möten på olika hotell m.m. i närheten av kyrkan så att jag kan kolla in lite festlokaler.
    Jag är så jävla peppad även fast jag känner mig lite stressad 1 år låter som lång tid men tiden går snabbt.

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss sommaren 2012!
  • Starsky

Vi ska gifta oss i juni i år. :)

Det mesta är fixat. Vi ska bara ordna cateringfirma så fort som möjligt och ringarna ska vi skissa upp hos en guldsmed på torsdag. Det ska bli så kul!

Vi ska på bröllopsmässa i Uppsala den 27/3. :)

• rackarmorsan
    Starsky skrev 2011-02-28 16:50:28 följande:
    Vi ska gifta oss i juni i år. :)

Det mesta är fixat. Vi ska bara ordna cateringfirma så fort som möjligt och ringarna ska vi skissa upp hos en guldsmed på torsdag. Det ska bli så kul!

Vi ska på bröllopsmässa i Uppsala den 27/3. :)
    Aha vad kul hmm den kanske man skulle gå på..
  • bonniebee

Åhå, en tråd för mig :) Jag ska också gifta mig sommaren 2012 är det tänkt. Har börjat spara och redan börjat planera det mesta i huvudet och så. Hur går det med din planering TS?

• emjh

Hej! Grattis till alla som ska gifta sig!
    Min sambo friade i New York på alla hjärtans dag i år men eftersom vi fick vårt första barn den 3/7 i år så gifter vi oss först nästa sommar. Förmodligen blir det bröllop på midsommarafton.
    Vi ska boka kyrka i september, man kan boka tidigast 9 månader innan och jag vill gifta mig i domkyrkan  Glad

Vi var faktiskt på en "brudrusning" i NY, en sån som de är på i Vänner. Helt galet var det, hela butiken full i tjejer som gick runt i underkläder och klänningar i stora högar på golvet. Det mesta var smutsigt och mycket var trasigt.
    Är det några bröllopsmässor på hösten?

• smultronflickan88

Hej, vi ska gifta oss 11/8-12 :) Planeringen är i full gång :D

Svar på tråden Vi som ska gifta oss sommaren 2012!