Pampers eller Libero?
Hej, vilka av dessa 2 använder ni till era barn?
kanske använder ett annat märke?
varför väljer ni det märket?
hade pampers första tiden till båda mina barn sedan gick jag över till libero, vet inte varför dock =P
Hej, vilka av dessa 2 använder ni till era barn?
kanske använder ett annat märke?
varför väljer ni det märket?
hade pampers första tiden till båda mina barn sedan gick jag över till libero, vet inte varför dock =P
Jag som förälder brukar alltid prova blöjorna själv för att barnet ska få en så bekväm upplevelse som möjligt. Det är något som jag är väldigt stolt över.
använder Libero....
Libero, vill inte ha parfym och grejjer i blöjorna..
Libero, ICAs och Huggies kör vi med och tycker att det är typ samma!
Bara Pampers.
För det mesta libero.
Pampers = röd rumpa direkt
Willys egna märke använder vi , funkar toppen bra , dessutom e de betydligt billigare än libero o pampers
Använder både pampers och libero. Tycker de funkar bra båda två.
Har bra erfarenhet av lidls, men de finns inte i minsta storleken, så kan inte använda dem än.
Använder Pampers.
Har testat Libero också men skillnaden är torr och luktfri i Pampers mot kisslukt och fuktig i Libero och så är det ett lätt val.
Vi kör nästan enbart med Libero men det händer att vi handlar andra märken. Tycker tex. att Huggies är lika bra. LIDLS blöjor funkar också jättebra.
Men Pampers kommer jag aldrig mer köpa. Vi har testat men de är usla.
Samma här!
Tyckte pampers var bäst när han var nyfödd eftersom den var så mjuk, sen av någon anledning började den läcka (konstigt nog när avföringen blivit fastare) och då bytte vi till libero som är tätare. Vet inte om det spelar någon roll vilket kön man har men jag har en pojke.
Just nu bara Pampers. Active Fit 4 dagtid och Baby Dry 4 nattetid på min 4 1/2 månaders då Libero läcker men för en månad sedan var det tvärtom så det kanske ändras igen.
Vi använder Bambo då de suger upp så mycket plus att man får hemkörning av dem direkt till dörren så slipper man släpa
Pampers kör vi med nu.
Libero skavde och läckte. Men det beror väl enbart på att alla bara är olika stöpta. Och tur är väl det.
Knäppblöjor är pampers men nu har vi gått över till Up&Go så då blir det Libero. Vi kompleterar med tygblöjor och bar rumpa (ECar)