Vi som planerar dop/namngivningscermoni!!! Här samlas vi!
När stora dottern skulle döpas så var vi ett gäng som höll ihop och utbytte erfarenheter o tips och dotterns dop blev jättefint. Nu har dottern blivt storasyster o vi håller på att planera dop igen. Tänkte därför starta enny tråd där vi kan utbyta ideér även denna gång.
I min blogg under 2008 och december finns lite bilder från dotterns dop och i mitt galleri under dopet finns bilder på egengjorda trycksaker från dotterns dop. Kommer nog att göra liknande denna gång.
Vårt dop kommer vara på morsdag, den 29/5... långt fram, jag vet men svärfar fyller 60år samma helg så vi passar på att planera in när ändå släkten är här.
Har idag bokat kyrkan, kommer få besked senare om deet fungerar och igår bokade vi vår familjepräst, samma präst som döpte mig en gång i tiden
Har även kollat med hon som sjöng sist och hon har tackat ja, hon kommer ha med några kompisar som spelar. För oss är musik väldigt viktigt.
Mycket är klart, ivarjefall i tanken, största problemet denna gång är faddrar... hum...har många att välja bland...