• förändring2011

Överviktiga personer sökes till TV-dokumentär

Hej,

Överviktiga personer efterlyses till en ny, fin TV-dokumentär.
    Jag söker dig som har ett BMI på minst 40 samt är redo att förändra ditt liv totalt.
    Dokumentärserien kommer spelas in under en längre tid och passar för dig som har fått nog av övervikt och är redo att lägga det bakefter. Serien är inte tävlingsbaserad utan den stora vinsten är att få följa en människas totala förvandling såväl på utsidan som insidan.

Är du själv en person som vågar få en otrolig chans?
    Maila på en gång för fullständig information om serien till lina.eklund@eyeworks.se.
    Bifoga ditt namn, ålder, telefonnr och hemort i mailet.

Observera att ansökan ej är bindande.
    MVH

Lina

• Svar på tråden Överviktiga personer sökes till TV-dokumentär
  • Popov

Ni kanske skulle förklara mer ingående vad det innebär att personen gör en total förvandling

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • förändring2011

Du har rätt, jag gjorde fel ordval. "Förändring" ska det vara. 
    När man går ner mycket i vikt är det mycket som kan ( om man vill såklart! ) förändras av bara farten.
    Vanor, intressen, utseende och arbetssituation bara för att nämna några.

• Krokig Krokofant
    förändring2011 skrev 2011-02-22 16:27:04 följande:

Du har rätt, jag gjorde fel ordval. "Förändring" ska det vara. 
    När man går ner mycket i vikt är det mycket som kan ( om man vill såklart! ) förändras av bara farten.
    Vanor, intressen, utseende och arbetssituation bara för att nämna några.

Vilken kanal kommer sända serien?
    One by one, one by one.
  • Queenie70

Ni kan få göra en dokumentärserie om mig när jag opererar bort all äcklig överskottshud efter min massiva viktminskning, om ni betalar så säljer jag gärna min integritet

Mvh

The Swan...

• förändring2011

Vad grymt duktig du är som gjort en massiv viktminskning "drottningen1970"! Jag förstår vad du menar med att sälja sin integritet men den här dokumentärserien skiljer sig avsevärt från andra serier "i samma anda". Det är inget tävlingsprogram där en programledare ger bort en bil för att deltagaren gått ner 2 kilo. Som sagt spelas det in under en lång tid och en dokumentär gör att programmet bara följer förloppet. Att man som deltagare får tillgång till expertis under hela inspelningsperioden (även utaför inspelning såklart) gör de allra bästa förutsättningar för en säker och sund viktnedgång. För den som önskar finns fullständig programbeskrivning via mail!

Svar på tråden Överviktiga personer sökes till TV-dokumentär