• Chilinoon

Föräldrakompis i Malmö?!

Hej, jag är ensamstående till en snart femårig son varannan vecka. Jag har till och från saknat någon att dela umgänge med barn ihop samt alla barn akriviteter med. I långa loppet kan det bli bra ensamt då jag är ledig mitt i veckan - att hänga med min 4-åring ensam i lekparker, på bibblan, i bassängen ect. Jag vill gärna knyta kontakt med någon likasinnad att ha skoj med sina barn ihop. En annan sak som vore fantastiskt skulle va att ömsesidigt kunna avlasta med barnvakt på kvällar/en helgdag eller så? Om du också jobbar ob-tider eller/och saknar barnvakt så som jag? Vore jättekul att hitta dig att dela vardagliga bestyr, frågor, oro och skratt ihop - likaså kuligheter! Om man fick önska högt - en nära vänskap! Menar inte kärlek utan vänner. :)) Hör av er om detta stämmer på dig med, så kan vi ju träffas förutsättningslöst i en park eller så? Mvh Annika

• Svar på tråden Föräldrakompis i Malmö?!
  • ted01

Hej ! är ensamstående med en 3-årig Son varannan vecka. skulle gärna vilja ha någon att gå på lekplatsen med. babyland etc. hör av dig om det är intressant. mvh Ted

Svar på tråden Föräldrakompis i Malmö?!