Barnlängtan1 skrev 2011-04-18 14:58:38 följande:
Jag håller med dig vart hittar man flatorna någonstans??är med på qx.. men så fort man börjar nämna sina barn flyr alla.. så tråkigt..itne lätt ragga heller... vi med barn vill med ha kärlek och trygg relation.
Jag håller med. Vad är det med folk som gör dem så rädda för barn? Varför skrämmer det dem? Om jag inte hade haft barn hade jag inte haft något emot att vara tsm med någon som hade barn. Ett ganska stort problem, som jag kan känna, är att tjejer i min ålder inte är särskilt mogna. De flesta lever för att festa och sånt just nu.
litenros skrev 2011-04-13 23:16:22 följande:
hej har du lyckats hitta nån? :) förstår ju vad du menar det är inte enkelt precis med typ dateingsajter..allt är inriktat på sex.. men verkar ju som en del faktiskt lyckas :)
Jag har inte hittat någon än.. Jag dejtade faktiskt en tjej ett tag, men det visade sig att hon hde stora drogproblem, och sånt vill jag inte ha i närheten av min familj. :/ Jag är medlem på varenda dateingsida som finns känns det som, men det är värdelöst omman inte betalar, och jag tycker inte att man ska behöva betala för kärlek :/
Platypus skrev 2011-07-02 01:10:31 följande:
Mmm väldigt svårt är det.Någon ide om hur man ska göra det? En grupp här på FL kanske?
Låter som en riktigt bra idé. Har faktiskt tänkt i samma bana. Vad säger ni om att skapa en ny "dateing-tråd" för oss homo/bi-tjejer? ;) Man skulle kunna lägga in någon sorts kontaktannons eller åtminstone berätta lite om sig själva och se om någon biter på det ;P så kanske någon hittar oss, eller vi hittar någon =) Kram till er alla!