• Anonym (Ts)

Hur svårt ska det vara?

Hur svårt ska det vara och hitta en tjej till en 3kant. Alla som är lite intresserade har kille själva och vill inkludera honom och det är inte det vi är ute efter. Har sökt på knullkontakt och bodykontakt.
    Det finns ju ändå en hel del människor som haft 3kanter.
    Hur fick ni ihop det?
    Tips på bättre sidor?

• Svar på tråden Hur svårt ska det vara?
  • Anonym (tjej)

borde väl finnas gott om folk som är intresserade? vart bor ni? :)

• Anonym (Ts)
    Anonym (tjej) skrev 2011-02-24 19:26:04 följande:
    borde väl finnas gott om folk som är intresserade? vart bor ni? :)
    Vi kanske inte hittar dom bara, hehe. I skåne
  • Mecilia

Det måste ju finnas hur många som helst i skåne som vill vara med på 3kant...  Fast jag tycker det är svårt att hitta bra folk på nätet....

• Anonym (Ts)
    Mecilia skrev 2011-02-25 21:27:03 följande:

Det måste ju finnas hur många som helst i skåne som vill vara med på 3kant...  Fast jag tycker det är svårt att hitta bra folk på nätet....

De flesta verkar finnas i sthlm. Och vart hittar man folk om inte på nätet? Är man ute på krogen så vet man ju inte riktigt vem man får hem. Om man pratar via nätet först så får man ju ändå en form av känsla av personen.
  • Mecilia

Nä jag håller med om krogen... Men det är svårt att hitta på nätet också har jag märkt! Jag bor med i skåne och har letat ett tag på nätet men utan resultat... :(

• Anonym (Ts)
    Mecilia skrev 2011-02-26 19:10:19 följande:
    Nä jag håller med om krogen... Men det är svårt att hitta på nätet också har jag märkt! Jag bor med i skåne och har letat ett tag på nätet men utan resultat... :(
    Ja visst är det svårt. Ändå läser man många som verkar ha haft det ett par gånger. Då undrar man hur det gått till. Man vill ju inte heller att det ska vara för långt mellan oss och den man ska vara med. Typ norrland, det blir ju ett himla projekt om man ska ordna det där..
  • Mecilia

Tror också att det är svårt i skåne.. bor själv i mitten av skåne och tror med som du att det finns fler uppåt landet än här i skåne ;)

• Anonym (Beth)

Har haft förhållande i några år med en annan kvinna och således haft sex både ensam med henne och min man (oftast har min man varit med).
    Nu är förhållandet sen ett tag tillbaka över.... och får se om det någonsin kommer bli på den nivån igen.
    Hoppas iallafall komma någonstans i närheten någongång av det vi hade med henne...
    Svårt att veta var man ska kolla... Tiden får utvisa helt enkelt!

Svar på tråden Hur svårt ska det vara?