• singelmamman1984

Börjar få tillbaka känslor för mitt ex, behöver råd!!!

Hejsan. Det är så att jag var tillsammans med en kille för 10 år sen.
    På senaste har vi börjat ha kontakt igen, sms, mms, msn mm mm...
    Jag älskade honom så mycket och har aldrig kommit över honom.
    Har fått veta att han har en tjej nu men han skriver ändå med mig.
    Nu kommer jag säkert få höra av er att jag är blåögd men han är verkligen inte
    en sån kille som skulle ljuga för mig om saker.
    Vad ska jag göra? Ska jag börja träffa honom igen och se vad som händer?
    Snälla hjälp

• Svar på tråden Börjar få tillbaka känslor för mitt ex, behöver råd!!!
  • Seglarn6

Såg du reportaget på TV om paret som "fick varandra " igen, efter, var det 50 år?

Vill du hamna i samma sits?
    Klart du skall besvara, men var ärlig med vad du vill. Bara tanken på att två peroner längtar efter varandra...
    Skit i moraltanterna och -gubbarna, det är Ditt liv.
    /seglarn 

• Anonym (anna)

Jag skulle träffa honom. Ni har ju tydligen inte haft något dåligt uppbrott, och du älskar honom. Ungdomskärlek är oftast av typen som inte bara går över, så ta chansen nu.

Jag gillar inte alls otrohet och svek, men det går faktiskt att sköta situationen på ett hyfsat sätt. Ni behöver inte gå bakom ryggen på hans tjej, utan det mest ärliga är ju då i så fall att han lägger korten på bordet för henne om han känner samma som dig. Hellre det än att han i smyg går och tänker på dig tycker jag.

• singelmamman1984

Tack för era svar. Som sagt har vi inte gjort något ännu och skulle inte göra det med respekt för hans tjej heller. Men nu har jag bestämt mig för att prata med honom om detta.

Hoppas på det bästa

• Anonym (anna)
    singelmamman1984 skrev 2011-03-15 08:38:29 följande:

Tack för era svar. Som sagt har vi inte gjort något ännu och skulle inte göra det med respekt för hans tjej heller. Men nu har jag bestämt mig för att prata med honom om detta.

Hoppas på det bästa

Ja, du får berätta hur det går!
  • Anonym (samma)

Exakt samma sak har hänt mig, min gamla kärlek från 9år tillbaka. Han bor i ett annat land men båda vi är i ett förhållande. Vi snackar via sms och skype.. Mitt ex har gjort klart för mig att han inte tänker såra sin nuvarande sambo vilket jag förstår. Men det finns ff starka känslor mellan oss. Han påstår att jag kommit tillbaka och vänt upp och ner på hans värld.
    Berätta gärna hur det går för dig när du pratat med honom.

• Slang0rd

Att gå tillbaka till något gammalt som inte funkat brukar oftast inte sluta bra. Tror mest att du lurar dig själv att du tycker om honom mer än vad du igentligen gör.

Man vill alltid ha någonting man inte kan få. Sen när du väl har exet så kommer det förmodligen inte vara lika roligt längre.

• singelmamman1984

Men som jag skrev i inlägget så var det alldrig dåligt mellan oss. Vilskiljdes åt av andra orsaker vi inte kunde styra över. Förstår att man kanske ska ge upp om man gjorde slut pga att det var dåligt för då blir det ofta inte bättre en andra gång heller. Men så är det ju inte för mig.

• liv

Man glömmer aldrig sin första kärlek...
    Jag älskade en man i 3 år och när det tog slut kunde jag inte sluta tänka på honom.
    Jag är gift och jag har fått en underbar liten dotter. Det är min seger. Jag tänker fortfarande på min första kärlek ibland. Men han han finns i mitt förflutna och han kan inte komma tillbaka. Jag lever inte i en dröm längre. Jag lever i verkligheten och det är så mycket bättre.

Tänk på skadan du kan orsaka... Tänk inte bara på dig själv. 

• Lady Magoo

Kör på tycker jag. varför ska man alltid tänka på alla andra??! Man lever EN gång. Jag har jobbat inom äldreomsorgen i många år, och alla säger de samma sak... Att de ångrar det de aldrig gjorde.

Nu kanske frågan kommer hur JAG skulle reagera om någon gammal flamma tog kontakt med min man.. Ja vad ska jag säga.. Jag äger honom inte, och skulle han välja henne, ja då är det så. Då är det sen upp till mig att antingen kämpa, eller gå vidare. Älskar min man så mycket att jag önskar honom att vara lycklig.

• de Robespierre
    christabel skrev 2014-03-15 18:34:44 följande:
    ">Efter att ha varit i relation med honom i nio år, han gjorde slut med mig, jag
    ">gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, ville jag honom
    ">tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, bad jag honom med
    allt, gjorde jag lovar, men han vägrade. ">Jag förklarade mitt problem för
    ">någon på nätet och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en besvärjelse
    ">caster som kan hjälpa mig att kasta en trollformel för att få honom tillbaka, men jag är typ
    ">som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, postade jag den
    ">passcaster, och han sa att det var inga problem att allt kommer att bli
    ">okej före fyra dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan fyra dagar, han
    kasta förtrollningen och överraskande i den andra dagen var det runt 16:00. ">Mitt ex
    ">ringde mig, blev jag så förvånad, jag svarat på samtalet och allt han sa var att
    ">han var så ledsen för allt som hände, att han ville att jag skulle återvända
    för honom, att han älskar mig så mycket. ">Jag var så glad och gick till honom, det var
    hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. ">Sedan dess har jag gjort
    ">lovar att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag ha
    ">bidra till att en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull
    ">passcaster, DR OJEFOR som hjälpt mig med mina egna problem och som skiljer sig från
    alla falska där ute. ">Vem som helst kan behöva hjälp av förtrollningen
    ">caster, är hans e-post (drojeforspellcaster@gmail.com}
    ">Du kan maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller
    ">något han trollformler för olika
    ">ändamål såsom
    ">(1) Om du vill att ditt ex tillbaka.
    ">(2) om du alltid har mardrömmar.
    ">(3) Du vill främjas på kontoret.
    ">(4) Du vill att kvinnor / män springa efter dig.
    ">(5) Om du vill ha ett barn.
    ">(6) Du vill bli rik.
    ">(7) Du vill knyta din make / maka att vara
    ">din för evigt.
    ">(8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    ">(9) Växtbaserade vård
    ">(10) Om du kan ha möjlighet att tillfredsställa din fru
    ">kön önskan beroende
    ">till lågt erraction.
    ">(11) Om din menstruation vägrar att komma
    ">ut den dag den
    ">anta eller över flöden.
    ">(12) om ditt arbete vägrar att betala dina, folk
    ">tack dig?.
    ">(13) lösa ett markfrågan och få tillbaka det.
    ">(14) Har din familj Denny dig av din
    ">rätt?
    ">(15) Låt folk lyder mina ord och gör mitt
    ">som.
    ">(16) Har du ett lågt spermie?
    (17) Mål lösa E.T.C
    Dr Oje? Han som säger sig kunna bota HIV/AIDS med en besvärjelse (för en $umma) och hänger på forum där desperata människor i Afrika försöker hitta ett botemedel på deras sjukdom?

Men om du skall försöka fiska i detta forum så ansträng dig åtminstone och skrivet ett inlägg och inte bara översätt det.

forum.wewomen.com/forum/couple1/__f1672_couple1-Please-i-need-help-to-know-if-i-can-get-back-with-my-ex-boyfriend-im-really-confused.html

• Shawn04

Jag var en man utan lycka förrän jag träffade The Erama Spell templet. Jag tog ansvar för Leticia akademiska och allmänna välbefinnande när hon var i gymnasiet och vi båda var lyckligtvis leva tillsammans tills jag skickade henne till Tyskland för att ytterligare sin utbildning och för henne att bli läkare . Vi var på mobil kommunikation under sina första två månader i Tyskland , men under den 3: e månaden , var kommunikationen blir fattiga som hon inte längre plocka samtal och inte svara på min e-post . Jag var förvåning när Leticia skickade mig ett mail augusti förra året att hon ska gifta sig med en tysk man . Min värld var full av sorg och ensamhet för att någon har stal min bättre hälft ifrån mig . Jag delade mitt problem med en kvinnlig kollega på min arbetsplats , och hon visade mig till eramaspelltemple@qq.com . Jag kontaktade honom för akut hjälp eftersom jag inte kan tänka klart utan Leticia . Jag var förvåning när Leticia ringde mig fyra dagar efter att jag kontaktat den gamla religionen templet vid ca 06:23 och berättade att hon är ledsen för allt som hon har gjort tidigare . Vi gifte 7 januari och vi är lyckligt bor tillsammans nu . Allt tack vara att Erama Stava templet och om du behöver vara i glad , kommer jag starkt föreslår att du kontaktar Erama Spell Temple genom eramaspelltemple@qq.com att lösa alla typer av problem för dig .

• Fool
    Shawn04 skrev 2014-05-12 02:04:34 följande:
    Jag var en man utan lycka förrän jag träffade The Erama Spell templet. Jag tog ansvar för Leticia akademiska och allmänna välbefinnande när hon var i gymnasiet och vi båda var lyckligtvis leva tillsammans tills jag skickade henne till Tyskland för att ytterligare sin utbildning och för henne att bli läkare . Vi var på mobil kommunikation under sina första två månader i Tyskland , men under den 3: e månaden , var kommunikationen blir fattiga som hon inte längre plocka samtal och inte svara på min e-post . Jag var förvåning när Leticia skickade mig ett mail augusti förra året att hon ska gifta sig med en tysk man . Min värld var full av sorg och ensamhet för att någon har stal min bättre hälft ifrån mig . Jag delade mitt problem med en kvinnlig kollega på min arbetsplats , och hon visade mig till eramaspelltemple@qq.com . Jag kontaktade honom för akut hjälp eftersom jag inte kan tänka klart utan Leticia . Jag var förvåning när Leticia ringde mig fyra dagar efter att jag kontaktat den gamla religionen templet vid ca 06:23 och berättade att hon är ledsen för allt som hon har gjort tidigare . Vi gifte 7 januari och vi är lyckligt bor tillsammans nu . Allt tack vara att Erama Stava templet och om du behöver vara i glad , kommer jag starkt föreslår att du kontaktar Erama Spell Temple genom eramaspelltemple@qq.com att lösa alla typer av problem för dig .
    Kan du inte öppna en egen tråd där du kan göra reklam för Emmas tempel ?
    Dessutom fukar inte din google översättning sådär jätelysande
  • car01
    Jag är här ute för att spreed detta goda nyheter för hela världen om hur jag fick mina ex älskar tillbaka.Jag skulle bli galen när min kärlek lämnade mig för en annan tjej förra månaden , men när jag träffa en vän som introducera mig till Dr eghogho den stora budbärare till oraklet att han tjänar , återberättade jag mitt problem till Dr eghogho om hur mitt ex lämnade mig och älskar användbar hur jag behövde för att få ett jobb i en mycket stor company.He bara sagt till mig att jag har kommit rätt ställe där jag kommer att få mitt hjärta önskan utan någon sida effect.He berättade vad jag behöver göra , efter det var gjort benet , under de kommande två dagarna , som kallas min kärlek mig på telefonen och sa förlåt för att lämna mig innan nu och användbar i nästa vecka efter min kärlek heter , vädjade om förlåtelse , jag kallades till intervju i min Önskad företaget var jag behövde för att arbeta som verkställande direktör .. jag är så glad och överväldigad att jag måste berätta detta för hela världen för att kontakta Dr eghogho med följande e-postadress och få alla dina problem att lösa .. Inget problem är för stort för honom att lösa .. Kontakta honom på hans e-post : dreghogho@gmail.com ....
  • Anonym (Körbara)

Skit i dom som säger "han är upptagen" osv. Han kan va den rätta för dig och de låter som att kärleken bran och brinner än starkt jag tycker helt klart du/ni ska satsa annars kommer de ångras och det är dumt, man lever bara en gång.

• Pussan

Mycket ovidkommande svammel i denna tråden. 
    Självklart ska du göra det du känner för, annars kommer du att ångra dig för evigt. Det finns en sak jag ångrar i livet och det är att jag lät en kärlek försvinna för många år sedan.

• Anonym (A)
    singelmamman1984 skrev 2011-02-25 12:00:42 följande:

Hejsan. Det är så att jag var tillsammans med en kille för 10 år sen.

På senaste har vi börjat ha kontakt igen, sms, mms, msn mm mm...

Jag älskade honom så mycket och har aldrig kommit över honom.

Har fått veta att han har en tjej nu men han skriver ändå med mig.

Nu kommer jag säkert få höra av er att jag är blåögd men han är verkligen inte

en sån kille som skulle ljuga för mig om saker.

Vad ska jag göra? Ska jag börja träffa honom igen och se vad som händer?

Snälla hjälp

Hur gick det för dig/er?
  • Anonym (håhåjaja)
    Pussan skrev 2015-04-26 22:24:08 följande:

Mycket ovidkommande svammel i denna tråden. 
    Självklart ska du göra det du känner för, annars kommer du att ångra dig för evigt. Det finns en sak jag ångrar i livet och det är att jag lät en kärlek försvinna för många år sedan.

Mmm, så tänker de flesta när de är typ 16, sen lär man sig saker som konsekvenstänk och impulskontroll
  • Pussan

Förstår inte vad du menar. Att de flesta som ångrar att de lät en kärlek försvinna för många år sedan är typ 16 år?

Svar på tråden Börjar få tillbaka känslor för mitt ex, behöver råd!!!