• stor grön drake

    Någon som vill ha Libero blöjkoder?

    Jag har nu nått maximal mängd poäng i Liberoklubben, så är det någon som vill ha koder?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-26 07:25
    mailar till börjasmed 2 blöjkoder/person ifall fler är intresserade. Har även vårdprodukts koder

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-26 16:32
    Nu är alla mina koder slut! Men jag återkommer när vi bulk-shoppat blöjor nästa gång. Givetvis får andra bjuda ut koder i denna tråd om de vill.

    Vill ni ha koder till övriga Libero produkter är det bara att hojta till!
  • Svar på tråden Någon som vill ha Libero blöjkoder?
  • Glow

    Är också intresserad om du bunkrar blöjor igen. Har precis börjat spara koder från blöjpaket som jag tidigare slängt :o(

  • Helene80

    Hej hej, har bara en månad på mig att växla in och har själv bara kommit upp i 800 p så är där någon som vill skänka några skulle jag bli glad vill så gärna ha älgen :)
    Tack på förhand

  • Junior10

    Jag är jätteintresserad av koder =D
    Helst från blöjor, då jag "nallar" streckkoder i affärerna, även när jag inte köper produkten. ^^ 

  • Pussakaninen
    Junior10 skrev 2011-05-16 18:55:59 följande:
    Jag är jätteintresserad av koder =D
    Helst från blöjor, då jag "nallar" streckkoder i affärerna, även när jag inte köper produkten. ^^ 
    Seriöst? Inte för att vara så men det tycker jag är jävligt dålig stil.
    Ung & Gravid -Bebis i Augusti www.mylovingbaby.blogg.se
  • Junior10
    Pussakaninen skrev 2011-05-16 18:59:47 följande:
    Seriöst? Inte för att vara så men det tycker jag är jävligt dålig stil.
    Varför är det dålig stil egentligen ? Andra kan ju använda koden också. Finns ju trådar här också där dom skriver koderna från dom produkterna. Då kan man väl även plocka dom i affären ? Jag ser inget fel i det.
  • Pussakaninen
    Junior10 skrev 2011-05-16 19:14:08 följande:
    Varför är det dålig stil egentligen ? Andra kan ju använda koden också. Finns ju trådar här också där dom skriver koderna från dom produkterna. Då kan man väl även plocka dom i affären ? Jag ser inget fel i det.
    aah du snackar om Olje koderna och sånt nu? Blandade ihop allting.
    Fick intrycket av att du menade streckkoderna för blöjorna, men det går ju inte och ta dem. Blöj koderna kan man ju bara använda 1 gång.

    Sry, mitt misstag.
    Ung & Gravid -Bebis i Augusti www.mylovingbaby.blogg.se
  • Junior10
    Pussakaninen skrev 2011-05-16 20:18:49 följande:
    aah du snackar om Olje koderna och sånt nu? Blandade ihop allting.
    Fick intrycket av att du menade streckkoderna för blöjorna, men det går ju inte och ta dem. Blöj koderna kan man ju bara använda 1 gång.

    Sry, mitt misstag.
    Det är lugnt =)
  • ikkinilsson

    Du, eller någon annan för den delen, råkar inte ha fler koder? :) tack tacksam emot!

Svar på tråden Någon som vill ha Libero blöjkoder?