• malla25

Förslag på sånger till dop

Hej din 9 april ska vi ha dop för våran dotter men vi vet inte riktigt vad vi ska ha för sånger nån som vill komma med förslag? Glad

• Svar på tråden Förslag på sånger till dop
  • J o a n n a

Det gåtfulla folket (barnvisa)
    You'll be in my heart - phil collins (från tarzan)

Två låtar jag hört på dop som jag blivit berörd av :)

• Mosaik

Vi hade:
    Välkommen till jorden av lotta alin, världens finaste låt och, hmm minns inte vad den heter men, "du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen, du är som stärnorna som vindarna som vågorna".......Ja du vet

• Mosaik

">

Så otroligt fin, min kusin sjöng denna på min lillas dop, jag har kvar noterna om du skulle vilja få de mejlade

• EvaLena

Älskade barn! Den hade vi med när sonen döptes. Kommer inte ihåg vem som gjort den men den finns med på dopguiden.se

• Strumpan08

"tänk att livet landat just här" och "utan dina andetag" hade vi på vårat dop.

Strumpan ♥ 081209 ~ Myran ♥ 101007
  • MaaxMaax

Menar ni sånger som bara vanliga sånger, eller menar ni även psalmer och sådant?

• sötungen

Lyckeliten med Carola...så fin låt:)

• Höstbebis2010
    Mosaik skrev 2011-02-26 14:38:58 följande:

">

" target="_blank">

Så otroligt fin, min kusin sjöng denna på min lillas dop, jag har kvar noterna om du skulle vilja få de mejlade

Om du vill skulle du kunna få maila mig noterna, har tänkt att ha den på dopet, så fin är den :)
  • hej att

Vi hade "Tänk att få vara ett barn" av David Strenge, fast det var gudfar som spelade och sjöng den.
    Underbart vacker!

www.ietthuspaeno.se - Blogg om en motivatoriskt utmanad vaginalsvensk.
  • Mosaik
    Höstbebis2010 skrev 2011-03-09 09:02:35 följande:
    Om du vill skulle du kunna få maila mig noterna, har tänkt att ha den på dopet, så fin är den :)
    visst, mejladress?
  • myone

Kärlekens barn - Linda Bengtzing hörde jag på förut, den tycker jag passar

Svar på tråden Förslag på sånger till dop