• Anonym (konstigt?)

varför blir det så här?

Jag har aldrig lust till sex, det blir högst en gång i månaden. Det är väl mest för att jag känner att jag bör ställa upp och inte alltid säga nej. När vi väl har sex är det oftast bra, men jag är ändå aldrig sugen på det i förväg.

Det händer några gånger per år att min man reser bort över en helg eller så, och så fort han är borta blir jag sugen på att onanera och kan göra det flera gånger om dagen. Det gör jag heller aldrig annars.

Tror ni det är så att jag helt enkelt inte tänder på min man längre?

• Svar på tråden varför blir det så här?
  • Ken1

Låter ju som om du har ett visst behov av tillfredsställelse trots allt men lusten i ett förhållande kan ju gå upp och ned. Sen är det med sex som med annat - mycket vill ha mer men om man vänjer sig vid lite så är det ju inget stort steg till att klara sig utan... Vore dock synd att låta det hamna där, det finns ju uppenbarligen sånt som tänder gnistan hos dig...

• Anonym

Det du beskriver är precis så som min sambo är.

Bara man får "komma till litegrann" så blir hon tänd och då är hon intresserad. Problemet är ju att hon inte är sugen från början och då får man inte komma till och tända henne.

Jag är fan desperat och tänker inte leva mitt liv såhär. Det var tre år sedan vi fick det senaste tillskottet och jag har bara tänkt att det beror på att hon är trött och barnen har kommit till och tagit energin. Men jag kan ju inte vänta hela livet.

Svar på tråden varför blir det så här?