• JonnyLover

Min partner har knappt någon sex lust

Min partner har knappt någon sexlust längre,å jag vet inte varför...
    han har alltid dåliga bortförklaringar,som att han e trött eller har ont någon stans...
    jag känner mej jätte värdelös :( jag undrar om det e någon som känner igen sej,eller
    har någon aning om vad felet kan vara :(

• Svar på tråden Min partner har knappt någon sex lust
  • LforLove

Fråga honom rakt ut vettja! Typ: sluta m ursäkterna och säg vad det är! VAD är det som ger dig huvudvärk? Och försök lösa det. Lycka till

• Klas b

Samma med min fru men jag fick med svärmor

• mercedes 320

ta intiativetå gör nåt han inte räknat me lite porriga kläder tex,,,det funkar alltid,,,,,man måste ta i sitt sexliv om man vart tillsammans länge,,å det gäller ju er båda ju,,,,livsfarligt å låta sexlivet bli slentriant,,,,,hyr ett hotellrum å knulla hela helgen,,,,sånt måste man göra,,,,,,

• Anonym (samma)

Min kille hade ingen sexlust på 2 år och jag mådde piss under tiden.Fick i efterhand höra att han kände avsmak och äckel när jag var gravid och även ett bra tag efter det.Hur kan man säga det till kvinnan som väntar hans barn Gråter.Fick tillbaka sexlusten igen men nu är det jag som inte vill mer p.g.a han sagt det här till mig.Kollade runt lite vad det kunde bero på och kom fram till att det troligen var "hora-madonna komplex han hade.

• Anonym (oops)
    Klas b skrev 2011-02-26 19:30:18 följande:
    Samma med min fru men jag fick med svärmor
    Vilken härlig svärmor du har då.Härligt när man håller sig inom familjenFlört
  • Anonym

Vi har inte haft sex på ett år nu :(. Min sambo vill inte, slutade ha sex typ i vecka 10 när jag var gravid och sen dess har det inte hänt nåt fast hur jag försökt. Snart har vi nog inget förhållande kvar att rädda, jag känner att jag gjort vad jag kan.

• Anonym

Nej, det är inte lätt att inte "få" och inte känna sig åtrådd. Det var tre år sedan vi fick det senaste tillskottet. Fortfarande har vi sex typ 1gång i månaden och då är det mest för att "jag ska få" Hur kul är det!? Det går så lätt ut över förhållandet och skapar väldans mycket negativa tankar och känslor. Hade inte barnen funnits så är det inte alls omöjligt att jag startat om på ny kula....

• JonnyLover
    LforLove skrev 2011-02-26 19:23:35 följande:
    Fråga honom rakt ut vettja! Typ: sluta m ursäkterna och säg vad det är! VAD är det som ger dig huvudvärk? Och försök lösa det. Lycka till
    Har sagt åt honom att han ska lägga av med sina bortförklaringar å istället säga varför han inte vill, men han säger att han har verkligen så ont i huvet så att det inte går att ha sex.. idag skyllde han på att han vill se en film med mej å bara mysa :(
  • JonnyLover
    mercedes 320 skrev 2011-02-26 19:40:38 följande:
    ta intiativetå gör nåt han inte räknat me lite porriga kläder tex,,,det funkar alltid,,,,,man måste ta i sitt sexliv om man vart tillsammans länge,,å det gäller ju er båda ju,,,,livsfarligt å låta sexlivet bli slentriant,,,,,hyr ett hotellrum å knulla hela helgen,,,,sånt måste man göra,,,,,,
    Har försökt med allt, men han vill verkligen inte, å jag kan inte förstå vad felet är!!! han säger att han älskar mej å att han vill ha sex,men ndå blir det aldrig av... nu mår jag bara piss å vill bara ta bort min sexlust helt å hållet :(
  • JonnyLover
    Anonym (samma) skrev 2011-02-26 22:17:08 följande:
    Min kille hade ingen sexlust på 2 år och jag mådde piss under tiden.Fick i efterhand höra att han kände avsmak och äckel när jag var gravid och även ett bra tag efter det.Hur kan man säga det till kvinnan som väntar hans barn Gråter.Fick tillbaka sexlusten igen men nu är det jag som inte vill mer p.g.a han sagt det här till mig.Kollade runt lite vad det kunde bero på och kom fram till att det troligen var "hora-madonna komplex han hade.
    Usch det låter jätte hemskt, förstår att du tappat sexlusten när han sagt så... kanske e så att min sambo har det oxo ¨hora-madonna komplex¨... jag har verkligen försökt med allt för att få honom att villja, men ingenting hjälper, jag får honom upphetsad,men ändå vill han inte... :(
  • Anonym
    JonnyLover skrev 2011-02-28 19:21:01 följande:
    Har försökt med allt, men han vill verkligen inte, å jag kan inte förstå vad felet är!!! han säger att han älskar mej å att han vill ha sex,men ndå blir det aldrig av... nu mår jag bara piss å vill bara ta bort min sexlust helt å hållet :(
    Välkommen i gänget...kika in tråden där en tjej vill få bort sin sexlust, kanske du får något tips på hur du kan ta bort den.
Svar på tråden Min partner har knappt någon sex lust