• puss

Vilket är det gulligaste smeknamn du haft?

eller det smeknamn du gillar mest?

up yours
  • Svar på tråden Vilket är det gulligaste smeknamn du haft?
  • Proppset

Han är för underbar..jag vet.

• klaun

När jag var liten kallade mina föräldrar och mormor mig "snuttan", när jag blivit runt 9-10 år var det inte så kul längre haha! Min sambo är lite trist, kallar mig samma sak som alla andra (kortare variant av mitt förnamn) men säger ofta älskling eller sötnos när vi säger godnatt :) han kallades zäta när han var yngre, pga att han har ett väldigt vanligt förnamn, men udda efternamn som börjar med Z. Lite synd att det försvann, han passar som en Zäta tycker jag :3 men det vore himla knasigt om jag började kalla honom det...

• klaun

Kan tillägga att jag kallas Max av vänner, som är ett eget, lite udda smeknamn utifrån mitt förnamn. Det uppkom när jag var 16 och hade en klasskamrat med samma namn och smeknamn som jag, så då tog vi något helt annat på mig. Kallades även kex ett tag, men det bara försvann, tack och lov!

• Duckan

En gammal väns make kallade mig alltid för "malicka", vet inte hur det stavas, men betyder lilla vän på serbiska. Jag gillade det
    Våra goda grannar tillika min barndomsväns mamma kallade mig alltid för Nickan. Det gillade jag också.

• Marie-anne

hm jag kallas marris, sparris skitunge, smarran, hixi,struten(jag e nyfiken;) gumman(gillar det ej, men han som säger det har ej närminne) men marris kallas jag oftas, vambi och vampi

• Aniiee

nicke-dockan kallade mamma mig.... imôto.....

Yaoi is the opiate of the fan-girls....
  • wannaseeyoudisco

Min sambo kallar mig Emmalill, tycker det är gulligt :) Ibland förekommer det även i andra varianter t.ex. Lillovic, Lillobitch eller bara Lill. Haha..

• wannaseeyoudisco
    wannaseeyoudisco skrev 2012-11-28 00:54:45 följande:
    Min sambo kallar mig Emmalill, tycker det är gulligt :) Ibland förekommer det även i andra varianter t.ex. Lillovic, Lillobitch eller bara Lill. Haha..
    Kan tillägga att våran hund hade liknande smeknamn t.ex Lilleboss, Lillevift och ibland även Lillevift snedkäftsson. Flört

• Ia Monroe

Min man kallar mig Bambi (började när jag skulle visa hur jag åkte skridskor)

• MrC

Sötnöt, Gullet, Snyggo, Schnyggo, Älskling...

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Orcha

Hjärtesnöre. Men då fick han en kudde i skallen. Nån måtta får det vara på gulligullet.

Jag har aldrig blivit sviken av mitt täcke. I <3 täcke.
  • Girlfriend

Tja, säskillt guliga har nog inte mina smeknamn varit. När jag var 6-7 år blev jag ofta kallad Lunkan, sen blev det Linkan tils jag blev 12, då blev det Lincon.

Ursäkta stavningen, skriver klart en vetenskaplig uppsats med dead line idag kl 12........ snart färdig dock

• Josephine96

Mina föräldrar o mormor har alltid kallat mig Lillan o gör det fortfarande. Är faktiskt mitt enda smeknamn, har aldrig blivit kallad jossan trots mitt namn

Svar på tråden Vilket är det gulligaste smeknamn du haft?