• Knitting Angel

Kallelse RUL Lund?

Är det någon som vet när man får kallelse för att göra RUL i Lund? Var på iskrivning för ca 2 veckor sedan och är i vecka 10 snart 11 och tycker att den borde kommit vid det här laget så man kan hinna boka om i god tid om det skulle behövas samt att sambon ska hinna ta ledigt för att vara med. Är det någon som vet när man får kallelsen?Som student är det bra om man får den i god tid så det inte kolliderar med en tentamen dessutom.

Tack på förhand 

• Svar på tråden Kallelse RUL Lund?
  • vaduvill

tror vi fick kallelsen 3-4 veckor innan

• Aniko

Hej! Jag fick nog mina kallelser med kort varsel- bara ca 2 veckor innan. Var faktiskt på RUL idag . Tror de har väldigt mkt att göra. I dag var vi många som fick vänta och barnmorskan medgav att hon var lite stressad.

• Knitting Angel
    Aniko skrev 2011-03-07 23:11:49 följande:
    Hej! Jag fick nog mina kallelser med kort varsel- bara ca 2 veckor innan. Var faktiskt på RUL idag . Tror de har väldigt mkt att göra. I dag var vi många som fick vänta och barnmorskan medgav att hon var lite stressad.
    Oj! hoppas inte det är likadant när det är dags för mig. Hoppas på att få i god tid så det inte kolliderar med en tenta bara. Har en del veckor kvar. Är bara i 12:e veckan just nu så det gör inget att det dröjer några till men vill ha lite längre tid innan än 2 veckor. Får ringa och jaga dem annars sen när det börjar närma sig. Cool
  • pärlan2

Jag är i vecka 15 och har fortfarande inte fått någon tid till ultraljud.
    Vill ju ha reda på tiden så jag kan förbereda mina kollegor att jag kommer vara borta.

Svar på tråden Kallelse RUL Lund?