• linda 80

hur länge blöder man????

Fick vår dotter för 18 dagar sedan och jag blöder fortfarande. Minns inte att jag blödde lika länge med sonen.

Hur länge blödde/ hade ni avslag efter förlossningen?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden hur länge blöder man????
  • Superninjan

jag blödde i ca 3 veckor

• LinnaLi

Jag blödde i två månader, mer eller mindre.... Men men!!

...för evigt, för alltid...
  • LinnaLi

Med men men, menar jag att jag var rätt less då :P

...för evigt, för alltid...
  • Hanna 77

Efter första barnet ca 8 veckor och efter andra ca 6 veckor. Det är skitdrygt men det är inte mycket att göra åt det!

• Alvi

10 veckor med första barnet, något mindre med andra.

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • dripdrop

Trodde det var slut efter 2v...hade ju fel för det har duttat till o från efter det, hon är 12 veckor nu, tror det äntligen e slut nu!

• merenwen

Blödde ganska mycket i 6 veckor, sen lite mindre i ytterligare 2 veckor, så 8 sammanlagt.

• saltflingan

5 veckor, men då var sista veckan bara med sparsamma bruna flytningar.

• Momalicious

Blödde ordentligt i två dagar, sen som en lättare mens i 5-6 dagar, sen hade jag sårvätska i ytterligare två veckor ungefär.

• LaChica80

Ok, jag e inne på min andra vecka och ställde mig också samma fråga! Kommer inte heller ihåg att jag blödde så länge med min första!

• brummagumman

Sex veckor. Och som jag hatade det.

• linda 80
    LaChica80 skrev 2011-03-01 12:53:33 följande:
    Ok, jag e inne på min andra vecka och ställde mig också samma fråga! Kommer inte heller ihåg att jag blödde så länge med min första!
    det är tre veckor sedan Felicia kom och jag blöder fortfarande... som sagt, minns inte att jag blödde så här länge med sonen, vill bara att det ska ta slut NU!!!! är trött på det nu. plus att sonen frågar varje dag om vi ska bada tillsammans... han blir lika besviken varje gång han hör svaret...
Svar på tråden hur länge blöder man????