• Pheonix

    Hjälp mig hitta mina ringar!! SNÄLLA

    I morse var mina vigselringar borta från bordet, min 3 åring brukar ta dom och sätta dom på fingrarna fast hon inte får. Nu har jag vänt uppochner på hela huset och är fullständigt livrädd för att hon kastat ner dom i toaletten.
    Det är tre stycken. En 18-års gåva från min man, min förlovningsring och min vigselring.
    Snälla hjälp!

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta mina ringar!! SNÄLLA
  • Hemera

    Vill inte kalla mig sierska eller nåt men jag har rätt ibland.
    Jag ser en mugg, kopp eller liten skål...
    Ser även en ballong eller boll!?!?

  • Sjöstedt

    Platmugg ? Du ser inget mer som kan ge mig lite mer hjälp på traven=) Tacksam frö all hjälp =))

  • Pheonix

    Tusen tack för hjälpen! Har hittat dom och du hade rätt ang liten "skål" för min dotter hade lagt dom i tanklocket på hennes bobbycar =D

  • Annelie68

    Jag är också av med två ringar. Den ena är min förlovningsring (bruten förlovning) som är en tjock guldring och den andra är min farmors gamla vigelsring som jag ärvde av min mamma som hade den fram till sin död. Är jätte ledsen för att jag inte hittar dem. De fanns sist i mitt sovrum i mitt förra hem - i sänggaveln men när flyttade vet jag att jag tömde sängaveln (hade utdragbara hyllor) och la dem i något - en låda eller karton eller väska, men hittar inte dem. Var kan jag börja leta? Någon som vet? Hittar jag dem? Snälla........

  • Hemera

    Anneli: Jag tror en av ringarna ligger i en brun väska av äldre modell med flera fickor.

  • Lemonysnickets

    Undrar om nagon skulle kunna hjalpa mig?

    Jag tappade bort min forlovningsring for ungefar en manda sedan, tror den ar har, i vart hus i England, den kan inte ha trillat av mitt finger.
    Den har tre diamenter, och ar i platinum.

    OM du kan se vart den skulle kunna vara, skulle det vara underbart, sitter i stort satt och fyller i forsakringspapperna, men helst av allt vill jag ha tillbaka min ring!

    Tack!!


  • Annelie68
    Hemera skrev 2011-03-22 19:20:41 följande:
    Anneli: Jag tror en av ringarna ligger i en brun väska av äldre modell med flera fickor.
    Tack för ditt svar. Jag har dock letat i den väskan som en galning. Den är inte direkt äldre men kanske av äldre modell ändå och har jätte många fickor. Trodde att jag kanske lagt ringarna där men hittar ej dem där.. suck
  • Lingonskog

    Hjälp
    hittar inte min guldring
    har varit borta sen 2019 vänt upp o ner på allt senast idag men kan ej hitta den

  • tompy80

    Hej min farbror avled för 2 veckor sedan och vi har letat som galningar efter nycklar till vapenskåpet samt ett låst skåp som står brevid. Kan nån hjälpa oss se vart dom finns?
    Mvh Thomas 

Svar på tråden Hjälp mig hitta mina ringar!! SNÄLLA