• enlitenbitkaka

Misstanke om ryggmärgsbråck vid RUL....

Vår lyckliga dag blev inte fullt så lycklig. Bebben mådde prima och rumlade runt där inne, viftade, sparkade...och vi väntar en liten tjej. Helt underbart. MEN....bebisens huvud är "avsmalnande" vilket är typiskt för bebisar med ryggmärgsbråck.

Fick direkt komma in och göra ett UL till hos två andra läkare. Varken de eller BM såg något avvikande på ryggraden men såg väldigt dåligt öht så `de kan inget garanter så ska tillbaka för ytterligare ett UL nästa vecka + ev MR.

Någon annan som varit med om samma? Hur gick det för er?

Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Svar på tråden Misstanke om ryggmärgsbråck vid RUL....
  • holy shit

Beklagar TS :(

Hoppas ni får stöd av personalen på sjukhuset samt nära och kära.

Många kramar till dig och din man.

• UmmAminah
    enlitenbitkaka skrev 2011-03-08 14:33:38 följande:
    Vår älskade lilla tös har ett öppet ryggmärgsbråck...prognosen enligt läkare och neurolog är inte så god.
    usch va trist att höra... det är ganska exakt ett år sen vi fick beskedet oxå.
    va menar dom att prognosen är då?
    kramar...
  • Oskis
    enlitenbitkaka skrev 2011-03-08 14:33:38 följande:
    Vår älskade lilla tös har ett öppet ryggmärgsbråck...prognosen enligt läkare och neurolog är inte så god.
    Inboxa mig om du vill prata av dig, har varit i samma sits. Hela livet vänds upp o ner.
  • Dexxi

Åh nej! Jag blir alldeles tårögd vi har ju hängt i samma tråd...och jag hoppades så att det inte var någon fara hoppas ni får mycket stöd nu oavsett hur ni går vidare. Många kramar

• FannyGioia

Jag beklagar att ni måste gå igenom den här svåra tiden. Hoppas att ni kommer fram till ett beslut som känns rätt för er.

Kram! 

• Amazina

Läste i bloggen som uppdaterades igår. Många kramar från mig... Har tänkt på dig!

• Pilla1979

Läste också i bloggen....Tänker på er!!! Många Kramar...vet precis vad ni går igenom just nu!

• Dexxi

Åhh läste med bloggen nu....jag tänker på er och den smärta ni upplever nu. Ta hand om varandra och hoppas ni får det stöd ni så väl behöver nu.

♥ Nova 21:e mars 2008 ♥ Skrutt i magen med BF 16/7 2011 ♥
Svar på tråden Misstanke om ryggmärgsbråck vid RUL....